Ootko kiertänyt kaikenlaiset webinaarit, lukenut asiantuntijoiden tekemiä kirjoja, tutkinut hienoja käppyröitä ja malleja, palkannut markkinoinnin tekijöitä eli niin sanotusti tehnyt kaiken, mutta homma ei vaan suju?
Ja kaiken sen jälkeen digimainonnan “yhteistyö” on tätä: raportti kerran kuussa, digimarkkinoija vaihtuu vähän väliä, et tiedä yhtään mitä siellä tehdään, palaveri pidetään silloin kuin kaikki on jo päin persettä ja siihen päälle soppari josta ei pääse vielä vuoteen eroon. Houkuttaako?
Siinä palaverissa. Siinä se diginörtti käy sulle kattavasti läpi 40-sivuista raporttia, klikkihintoja, näyttökertoja ja muuta tuubaa? Tässä vaiheessa tiedät ettei sun digimainonnan toimistoa kiinnosta sulle asti tulevat rahat tippaakaan. Tai sitten he eivät vaan aivan ymmärrä. Ehkä hän ei ymmärrä liiketoiminnasta tarpeeksi? Tai digimarkkinoinnista. Harmi.
Tää on se lähtökohta, jota me ratkotaan. Ei bullshittiä, ei mitään liian vaikeaa, ei ylipitkiä soppareita. Me hoidetaan digimainonta ja te tuutte palaveriin joka ikinen viikko. Jos ei naama miellytä, niin vaihdetaan. Jos ei yhteistyö lämmitä, niin meistä pääsee eroon.
Jos sulla on pyöritettävänä Shopifylla tai WooCommercella tehty verkkokauppa ja sun bisnes on jo jollain tasolla todistettu – on se ihme ja kumma jos ei me saada sitä digimainonnalla kasvuun – on ainakin melko monta jo laitettu kuosiin.
Ja vielä – meitä ihan oikeasti kiinnostaa sun rahat. Siis, että ne käytetään oikein ja sitä syntyy meidän yhteistyöllä lisää.