Venuu x Slogan – Sloganin kanssa yhteistyö on todella mutkatonta

  Venuu on Suomen suurin tapahtumatilojen ja -palveluiden varaussivusto. Venuusta löydät yli 5 400 vuokrattavaa tapahtumatilaa ympäri Suomen. Tapahtumatilojen lisäksi Venuusta löydät mm. catering-palvelut, esiintyjät, puhujat, aktiviteetit, kuvaajat ja tarvikkeet kaiken kokoisiin tapahtumiin. Suomen lisäksi Venuu on laajentunut Ruotsiin, Espanjaan, Puolaan ja Tanskaan. Yhteensä Venuun palvelusta löytyy yli 10 000 tapahtumatilaa. Slogan hoitaa tällä hetkellä […]

Facebook Advantage+ ostoskampanja – Mikä se on?

Facebook Advantage+ -ostoskampanja - Mikä se on?

  Facebook Advantage+ on uusi kampanjatyyppi, jolle voi optimoida mainontaa Metan mainoskanavissa. Mitä ominaisuuksia Advantage+ -ostoskampanjaan kuuluu, ja onko tästä kampanjatyypistä apua yrityksen digitaaliseen markkinointiin?  Lue katsauksemme aiheesta! Mikä on Facebook Advantage+ -kampanja?  Facebook Advantage+ -ostoskampanja on Metan uusi kampanjatyyppi, joka on pikkuhiljaa rantautumassa myös Suomeen. Advantage+ -ostoskampanjat ovat tekoälyyn ja Metan omiin suosituksiin perustuvia […]

Verkkokaupan digitaalinen asiakaskokemus – Miten sitä voi parantaa?

Digitaalinen asiakaskokemus - miten sitä voi parantaa

  Hyvä digitaalinen asiakaskokemus on tärkeä kilpailuetu verkkokaupalle, sillä se parantaa asiakastyytyväisyyttä, lisää asiakasuskollisuutta ja auttaa erottumaan kilpailijoista. Verkkokaupat voivat parantaa digitaalista asiakaskokemusta tarjoamalla käyttäjäystävällisiä verkkosivuja, selkeitä ostoprosesseja ja nopeaa asiakaspalvelua. Tässä artikkelissa käymme läpi, kuinka verkkokaupan digitaalista asiakaskokemusta voi parantaa siten, että asiakkaat haluavat asioida kaupassa myös tulevaisuudessa.  Lue siis eteenpäin! Tarvitseeko digitaalisesta asiakaskokemuksesta […]

SEM ja SEO yhteispeli: Kasvata yrityksen verkkonäkyvyyttä ja houkuttele uusia asiakkaita

SEM ja SEO yhteispeli: Kasvata yrityksen verkkonäkyvyyttä ja houkuttele uusia asiakkaita

  SEM (Search Engine Marketing) ja SEO (Search Engine Optimization) pelaavat tärkeää roolia digitaalisessa markkinoinnissa, sillä ne auttavat yrityksiä tavoittamaan uusia asiakkaita ja kasvattamaan liiketoimintaa. Tässä artikkelissa kerromme miten ja miksi näitä kahta kanavaa kannattaa käyttää tukemaan toisiaan verkkonäkyvyyden kasvattamisessa ja uusasiakashankinnassa.  SEM ja SEO – miksi niihin kannattaa panostaa? Hakukoneet ovat usein ensimmäinen paikka, […]

Verkkokauppabrändin tarinankerronta – Herätä brändi henkiin tarinoiden avulla

Verkkokauppabrändin tarinankerronta - Herätä brändi henkiin tarinoiden avulla

  Brändin tarinankerronta on konkreettinen keino, jonka avulla verkkokauppa voi pyrkiä erottautumaan kilpailijoistaan. Tarinankerronta auttaa herättämään brändin sanoman henkiin, ja se on loistava työkalu uusasiakashankintaan sekä nykyisten asiakkaiden sitouttamiseen.  Tässä artikkelissa tarkastelemme, mitä verkkokauppabrändin tarinankerronta tarkoittaa, ja miten tarinankerrontaa kannattaa hyödyntää brändin kasvattamisessa.  Mitä on brändin tarinankerronta? Nimensä mukaisesti brändin tarinankerronnassa brändin merkitys tai sanoma […]

Brändää kuin Coca Cola – Mitä Coca Colan brändin kasvusta voi oppia?

Mitä Coca Colan brändin kasvusta voi oppia?

  Mitä markkinoija voi oppia Coca Colan brändin kasvusta, ja kuinka tätä tietoa voi hyödyntää verkkokauppabrändin kasvattamiseen? Tämä artikkeli pohjautuu osittain markkinoinnin tutkijan/professorin Byron Sharpin kirjaan “How brands grow”. Sharpin kirjan tarkoituksena on herättää markkinoijat ajattelemaan markkinointia uudenlaisella tavalla, sekä rikkoa brändäämisen liittyviä vanhoja ja vakiintuneita oletuksia.  Toivon, että artikkeli haastaa lukijan ajattelemaan brändimainontaa ja […]

Näin luot pääsiäiskampanjan verkkokaupalle – 6 ideaa

Näin luot pääsiäiskampanjan verkkokaupalle - 6 ideaa

  Erilaiset juhlapyhät, kuten pääsiäinen, tarjoavat markkinoijalle mahdollisuuden luoda mielekästä ja ajankohtaista sisältöä kuluttajille. Onnistuneen pääsiäismarkkinoinnin avulla voit ilahduttaa nykyisiä asiakkaitasi ja viestiä brändin sanomasta uusille ihmisille.  Kurkkaa Sloganin 6 vinkkiä pääsiäisajan verkkokauppamarkkinointiin! 1. Toteuta bränditaustaista ja tarinankerronnallista viestintää Juhlapyhien alla on joskus helppo unohtaa, että kaiken viestinnän ei kannata olla suoraan myyntiin tähtäävää. Tee […]

Chat GPT ja Bing – Onko Microsoft-mainonta markkinoinnin uusi kultakaivos?

Chat GPT osaksi Bingiä - Onko Microsoft-mainonta markkinoinnin uusi kultakaivos?

  Microsoft ilmoitti helmikuussa ottavansa käyttöön uuden, Chat GPT:hen perustuvan Bing-hakukoneen. Uuden Microsoft Bingin odotetaan tarjoavan aiempaa miellyttävämmän hakukokemuksen, joka tulee olemaan relevantti kilpailija jopa Googlelle.    Mitä tämä kaikki tarkoittaa? Onko Microsoft Bingistä tulossa varteenotettava hakukone, ja mitä mahdollisuuksia muutos tuo markkinoijalle?  Chat GPT osaksi Bingiä – Mistä on kyse? Microsoftin mukaan maailmassa tehdään päivittäin […]

Brändin digimarkkinointi – mitä mahdollisuuksia se tuo mukanaan?

brändin digimarkkinointi - mitä mahdollisuuksia se tuo mukanaan

  Brändin digimarkkinointi avaa monia mahdollisuuksia tavoittaa uusia asiakkaita, kasvattaa myyntiä sekä lisätä kuluttajien tietoisuutta brändistä. Digimarkkinointi on tärkeä osa nykyaikaista markkinointia ja sen avulla brändit voivat erottua kilpailijoistaan. Miksi brändimarkkinointi on tärkeää ja miten sitä voi toteuttaa tehokkaasti digikanavissa? Lue eteenpäin ja luo parempaa arvoa brändillesi digimarkkinoinnin avulla.  Miksi brändimarkkinointi on tärkeää yritykselle?  Brändimarkkinointi […]

Näin valjastat Chat GPT:n verkkokaupan markkinoinnin tueksi

Näin valjastat Chat GPT:n verkkokaupan markkinoinnin tueksi

  Chat GPT on tekoälyyn pohjautuva chatbot, joka on viimeaikoina ollut koko maailman huulilla. Chat GPT:tä voi hyödyntää tekstintuotannon apurina, ja sen uskotaan tulevaisuudessa tarjoavan suuria hyötyjä markkinoinnin tueksi.  Tässä artikkelissa käymme läpi erilaisia keinoja, miten Chat GPT:tä voi jo nyt hyödyntää verkkokaupan markkinoinnin ja sisällöntuotannon apuna. Lue eteenpäin ja katso mihin kaikkeen tekoäly taipui […]