Brändin digimarkkinointi – mitä mahdollisuuksia se tuo mukanaan?

brändin digimarkkinointi - mitä mahdollisuuksia se tuo mukanaan

  Brändin digimarkkinointi avaa monia mahdollisuuksia tavoittaa uusia asiakkaita, kasvattaa myyntiä sekä lisätä kuluttajien tietoisuutta brändistä. Digimarkkinointi on tärkeä osa nykyaikaista markkinointia ja sen avulla brändit voivat erottua kilpailijoistaan. Miksi brändimarkkinointi on tärkeää ja miten sitä voi toteuttaa tehokkaasti digikanavissa? Lue eteenpäin ja luo parempaa arvoa brändillesi digimarkkinoinnin avulla.  Miksi brändimarkkinointi on tärkeää yritykselle?  Brändimarkkinointi […]

Verkkokaupan digimarkkinoinnin ulkoistaminen – milloin se kannattaa?

verkkokaupan digimarkkinoinnin ulkoistaminen

Digimarkkinoinnissa onnistuminen vaatii datan seuraamista, uuden opettelua ja pitkäjaksoista tekemistä. Joskus ajanhermolla pysyminen voi tuntua ylivoimaiselta kaiken muun kiireen ja tekemisen keskellä, tai sitten nykyiseen tekemiseen kaipaa uudenlaista näkökulmaa.  Huoli pois – tämän artikkelin luettuasi tiedät, onko digimarkkinoinnin ulkoistaminen verkkokaupallesi sopiva vaihtoehto! Miksi ulkoistaa verkkokaupan digimarkkinointi? Yrittäjänä kaikkea ei tarvitse eikä kannata osata tehdä itse. […]

Kuinka paljon aikaa Facebook-mainonnassa menestyminen vaatii?

facebook-mainonnassa menestyminen

Facebook-mainonta on loistava keino tuoda maksavia asiakkaita yrityksesi luokse. Mainonnan aloittaminen voi kuitenkin varsinkin alkuun tuntua pelottavalta, ja mikäli tuloksia ei heti kuulu, on hanskat helppo heittää tiskiin. Liian aikaisin lopettaminen on kuitenkin virhe – Facebook-mainonta harvemmin tuo tuloksia yhdessä yössä. Lue lisää, kuinka kauan Facebook-mainonnassa menestyminen todellisuudessa vaatii! Dataa pitää ostaa, jotta tuloksia voidaan […]

Laadukkaita liidejä Facebook-mainonnalla – näin onnistut!

facebook-liidit

Facebook-mainonta on oiva keino houkutella ostovalmiita tai ostoa harkitsevia liidejä yrityksesi vaikutuksen piiriin. Onnistunut liidimainonta vaatii kuitenkin ajatusta siitä, millainen on ihanteellinen asiakas, mitä hän kaipaa ja miten hänet saadaan vakuuttumaan yrityksesi tarjoaman loistavuudesta. Nappaa tästä artikkelista talteen vinkit liidien hankintaan! Mikä on liidimagneetti ja mihin sitä tarvitaan? Liidimagneetti on ennen kaikkea loistava keino uusasiakashankintaan. […]

Google Adsin ja Facebookin yhteispeli – näin onnistut!

google ads ja facebook-mainonta

Google Ads vai Facebook-mainonta? Nykypäivänä kysymys ei ole enää siitä, kannattaako valita Google Ads vai Facebook-mainonta yrityksen digimarkkinointikanavaksi, sillä parhaat tulokset saat ehdottomasti aikaiseksi kanavien yhteispelillä. Tässä artikkelissa käymme läpi Google Ads-hakusanamainonnan ja Facebook-mainonnan välisiä hienouksia ja sitä, miksi nämä kaksi kanavaa yhdessä tukevat loistavasti yrityksesi myynnillisiä tavoitteita. Lue, kuinka aloitat tehokkaan mainonnan kahden suosituimman […]

Facebook-mainossijoittelut – näin valitset sopivimman mainospaikan tavoitteeseesi nähden

facebook ad placements

Facebook-mainossijoitteluiden avulla voit valita, millaisilla mainospaikoilla Facebook-mainoksesi näkyvät. Vaikka automaattisten sijoitteluiden valitseminen on usein toimiva taktiikka Facebook-mainonnassa, joskus sijoitteluiden valitseminen manuaalisesti voi tuoda parempia tuloksia mukanaan. Lue, kuinka valitset tavoitteisiisi sopivimman mainossijoittelun Facebookissa! Mitä Facebook Ad Placement vaihtoehtoja on olemassa? Facebookissa on mahdollista valita hyvinkin tarkkaan, millaisilla mainospaikoilla mainoksesi näkyy. Valittavana on 15 eri mainospaikkaa […]

5 kallista Facebook mainonnan virhettä – älä tee näin!

facebook-mainonnan virheet

Facebook-mainonnassa on helppo tehdä virheitä, jotka maksavat paljon rahaa pitkässä juoksussa. Tässä artikkelissa esittelemme 5 yleistä virhettä, joita kannattaa välttää Facebook-mainonnassa. Lue eteenpäin! 1. Älä sulje aiempia asiakkaita pois kohdennuksesta Kun luot kohderyhmän Facebookissa, lähtökohtaisesti sinun ei kannata rajata pois ihmisiä, jotka ovat ostaneet tuotteitasi aiemmin, ellei kyseessä ole puhtaasti uusasiakashankintaan tähtäävä mainonta. Yleensä ne […]

+1100% myynnin kannattava vuosikasvu Facebook-mainonnalla – Case North Outdoorin verkkokauppa

Aloitimme toukokuussa 2020 yhteistyön North Outdoorin kanssa. North Outdoor myy verkossa laajaa valikoimaa suomalaisia, merinovillapohjaisia ulkoiluvaatteita.  Vuoden yhteistyön aikana olemme onnistuneet kasvattamaan North Outdoorin verkkokaupan myyntiä 1100% käyttäen pääasiallisena työkalunamme Facebook-mainontaa. Verkkokauppa kasvatettiin siis alle puolessa vuodessa miljoonaluokkaan.  Tuloksellisen mainonnan myötä North Outdoor on saanut lisää jälleenmyyjiä, ja useat tutut jälleenmyyjät ovat moninkertaistaneet tilauksensa jo […]

Sosiaalisen median markkinointi – mistä lähteä liikkeelle?

somemarkkinointi

Sosiaalisen median markkinointi tai somemarkkinointi on oiva keino tavoittaa suuri määrä potentiaalisia asiakkaita verkossa, luoda kysyntää sekä tehdä myyntiä. Mutta miten sosiaalisen median markkinointi kannattaa aloittaa, mitä kaikkea siinä kannattaa huomioida ja mikä somekanava kannattaa valita omalle yritykselle? Lue eteenpäin! Kannattaako sosiaalisen median markkinointi?  Alkuun kannattaa huomioida, että somemarkkinoinnilla voidaan tarkoittaa sekä orgaanista eli ilmaista […]

Facebook-mainonnan muutokset vuodelle 2022

facebook-mainonnan muutokset

Facebook-mainonta muuttuu jatkuvasti, ja tällekin vuodelle on luvassa muutoksia mainostamisen suhteen. Lue, mitkä ovat suurimmat Facebook-mainonnan muutokset vuodelle 2022, ja kuinka niihin voi varautua!  1. Evästeiden käyttö poistuu suurelta osin Useat selaimet ovat ilmoittaneet aikovansa siirtyä pois evästeiden käytöstä vuoden 2022 aikana. Tämä johtuu siitä, että nykyinen lainsäädäntö luo suurta painetta siirtyä kohti evästeetöntä digitaalista […]