Venuu x Slogan – Sloganin kanssa yhteistyö on todella mutkatonta

Venuu on Suomen suurin tapahtumatilojen ja -palveluiden varaussivusto. Venuusta löydät yli 5 400 vuokrattavaa tapahtumatilaa ympäri Suomen. Tapahtumatilojen lisäksi Venuusta löydät mm. catering-palvelut, esiintyjät, puhujat, aktiviteetit, kuvaajat ja tarvikkeet kaiken kokoisiin tapahtumiin. Suomen lisäksi Venuu on laajentunut Ruotsiin, Espanjaan, Puolaan ja Tanskaan. Yhteensä Venuun palvelusta löytyy yli 10 000 tapahtumatilaa. Slogan hoitaa tällä hetkellä […]
Brändin digimarkkinointi – mitä mahdollisuuksia se tuo mukanaan?

Brändin digimarkkinointi avaa monia mahdollisuuksia tavoittaa uusia asiakkaita, kasvattaa myyntiä sekä lisätä kuluttajien tietoisuutta brändistä. Digimarkkinointi on tärkeä osa nykyaikaista markkinointia ja sen avulla brändit voivat erottua kilpailijoistaan. Miksi brändimarkkinointi on tärkeää ja miten sitä voi toteuttaa tehokkaasti digikanavissa? Lue eteenpäin ja luo parempaa arvoa brändillesi digimarkkinoinnin avulla. Miksi brändimarkkinointi on tärkeää yritykselle? Brändimarkkinointi […]
Google Adsin ja Facebookin yhteispeli – näin onnistut!

Google Ads vai Facebook-mainonta? Nykypäivänä kysymys ei ole enää siitä, kannattaako valita Google Ads vai Facebook-mainonta yrityksen digimarkkinointikanavaksi, sillä parhaat tulokset saat ehdottomasti aikaiseksi kanavien yhteispelillä. Tässä artikkelissa käymme läpi Google Ads-hakusanamainonnan ja Facebook-mainonnan välisiä hienouksia ja sitä, miksi nämä kaksi kanavaa yhdessä tukevat loistavasti yrityksesi myynnillisiä tavoitteita. Lue, kuinka aloitat tehokkaan mainonnan kahden suosituimman […]
Sosiaalisen median markkinointi – mistä lähteä liikkeelle?

Sosiaalisen median markkinointi tai somemarkkinointi on oiva keino tavoittaa suuri määrä potentiaalisia asiakkaita verkossa, luoda kysyntää sekä tehdä myyntiä. Mutta miten sosiaalisen median markkinointi kannattaa aloittaa, mitä kaikkea siinä kannattaa huomioida ja mikä somekanava kannattaa valita omalle yritykselle? Lue eteenpäin! Kannattaako sosiaalisen median markkinointi? Alkuun kannattaa huomioida, että somemarkkinoinnilla voidaan tarkoittaa sekä orgaanista eli ilmaista […]
Mikä on Google Performance Max -kampanjamuoto?

Millainen on Google Performance Max -kampanjamuoto, miten sen toimintaa voi optimoida ja miten sen käyttö vaikuttaa digimarkkinoinnin tulevaisuuteen? Tästä artikkelista löydät vastaukset kiperimpiin kysymyksiin Performance Maxia koskien, joten luehan eteenpäin! Esittelyssä Google Performance Max Google Performance Max on uudenlainen kampanjatyyppi Googlessa. Tässä kampanjatyypissä Google automatisoi kampanjan kohdennuksen ja jakelun mainostajan tarjoaman tiedon pohjalta. Kampanjan mainoksia […]
Verkkokauppiaan opas Black Friday -markkinointiin

Black Friday -viikonloppuna verkkokauppiaan on hyvä olla valmiina – ihmiset etsivät kuumeisesti kovia tarjouksia ja ovat valmiita ostamaan hieman kalliimpiakin tuotteita tavallista enemmän. Mitä kaikkea verkkokauppiaan sitten kannattaa huomioida vuoden kuumimpana ostopäivänä? Lue katsauksemme aiheeseen ja ota vinkit talteen! Mikä on Black Friday? Black Friday on Jenkeissä vuoden suurin yksittäinen ostopäivä, jonka aikaan on tarjolla […]
Google hakusanamainonta – 5 tapaa mainostaa edullisemmin Googlessa

Google hakusanamainonta on nykypäivänä hyvin kilpailtu tapa mainostaa netissä. Kova kilpailu tarkoittaa sitä, että myös klikkaukset ovat nykypäivänä suhteellisen kalliita. Tämän vuoksi kokosimme talteen viisi vinkkiä, kuinka voit tehdä Google hakusanamainontaa edullisemmin ja päästä mainonnassa kilpailijoidesi edelle! 1. Valitse hakusanat tarkasti – saat parempaa tuottoa Kun lähdet mainostamaan Googlessa, yleinen virhe on aloittaa lyhyen hännän […]
Discovery Ads – Ota Googlen uusi mainosmuoto haltuusi nyt, ennen kuin kilpailu kovenee!

Discovery Ads (tai Discovery-mainokset) ovat Googlen lanseeraama uusi mainosmuoto. Sen kautta voidaan näyttää mainoksia Googlen Discover-alustalla uutisartikkeleiden joukossa, Youtuben syötteissä sekä Gmailin Tarjoukset ja Sosiaaliset verkostot välilehdillä. Mainoksia näytetään satunnaisesti käyttäjien mielenkiinnon kohteiden perusteella ilman, että käyttäjät hukkuvat mainoksiin. Googlen mukaan Discovery Adsien kautta voi tavoittaa jopa 2,9 miljardia käyttäjää maailmanlaajuisesti. Mikä on Googlen Discover-alusta? […]
Näin saat ilmaista mainontaa Google Shoppingin avulla

Google ilmoitti syksyn aikana siirtyvänsä tarjoamaan verkkokauppiaille ilmaista näkyvyyttä hakutuloksien alapuolelta löytyvällä Shopping-välilehdellään. Yritykset voivat nyt näyttää tuotteitaan Shoppingin listauksissa täysin ilmaiseksi. Siis ihan oikeasti, myös klikkaukset ovat orgaanisten hakutulosten tapaan täysin ilmaisia. Syynä muutokselle on se, että Google on ilmoittanut haluavansa tukea yrittäjiä koronaviruskriisin keskellä. Ilmaisten listausten kautta yrityksillä on mahdollisuus tuoda verkkokauppatuotteensa yhä […]
Verkkokaupan mainonta Google Adsin avulla

Google Ads -mainonnan avulla mainoksia voidaan kohdistaa ihmisille, jotka ovat jo etsimässä tiettyjä tuotteita tai palveluita, mutta myös ihmisille, jotka eivät vielä tunne palveluitasi. Google Ads on siis erityisen hyödyllinen keino löytää ostoaikeissa olevia potentiaalisia asiakkaita ja tuoda heitä suoraan verkkokauppaasi, kunhan mainonta toteutetaan oikein. Hakusanamainonta on yleisin tapa toteuttaa mainontaa Googlessa. Se on helppo […]