Instagram Reels -mainokset – relevantti kilpailija TikTokille?

Instagram Reels -mainokset ovat Instagramin uusi mainosmuoto. Niiden avulla voit luoda kiinnostavia, maksimissaan 30-sekunnin mittaisia videomainoksia Instagramin orgaanisten kelojen sekaan. Mutta mitä etuja Reels-mainonnasta on, miten se vertautuu TikTokin mainosalustaan, ja mitä Reels-mainonnan käynnistäminen vaatii? Lue vastaus näihin piinaaviin kysymyksiin artikkelistamme! Mitä ovat Instagram Reels -mainokset? Instagram Reelsit eli kelat ovat Instagramin alustalla olevia lyhyitä […]
Facebook-mainonta ja Applen evästerajoitukset

Kesäkuussa 2020 Apple ilmoitti uusista käytännöistä koskien iOS 14-päivitystään. Päivityksen myötä App Storen sovelluksille tulee pakolliseksi ehdottaa käyttäjiään estämään sovelluksen tekemä käyttäjäseuranta iOS 14-laitteissa. Muutoksen tarkoituksena on suojella käyttäjien yksityisyyttä entistä paremmin, mutta se vaikeuttaa kohdennetun mainonnan toteuttamista ja verkkokonversioiden seuraamista tulevaisuudessa. Ilman käyttäjän suostumusta suurta osaa hänen tiedoistaan ei voida kerätä tai jakaa verkkoalustoilla. […]