Konversio-optimointi – paranna verkkokauppasi konversioprosenttia datan avulla

Konversio-optimoinnin avulla voit etsiä ja korjata verkkosivusi pahimpia kipukohtia, ja siten lisätä verkkosivun tuottamien ostojen määrää. Lue lisää, mitä konversio-optimointi on ja miten voit optimoida verkkosivujasi datan avulla. Mitä on konversio-optimointi? Konversio on tietty toiminto, jonka haluat verkkosivuvierailijasi toteuttavan. Tyypillisiä verkkosivun konversioita ovat esimerkiksi osto, liidin lataaminen, tuotteen lisääminen ostoskoriin tai yhteydenotto. Konversio-optimoinnilla (CRO, eli […]
5 vinkkiä WooCommerce-verkkokaupan konversio-optimointiin

Jotta verkkokauppa tuottaa tuloksia, vaatii se hyvän tuotteen ja toimivan teknisen puolen lisäksi muutakin. Listasin alle viisi kohtaa, jotka harvemmin tulevat esiin verkkokaupan myynnin kasvattamisessa. 1. Rakenna luottamusta Neljä syytä miksi asiakas ei osta verkkokaupastasi: Asiakkaalla ei ole rahaa Asiakkaalla ei ole aikaa Asiakkaalla ei ole tarvetta Asiakas ei luota sinuun Kolmeen ensimmäiseen et […]