Brändin digimarkkinointi – mitä mahdollisuuksia se tuo mukanaan?

Brändin digimarkkinointi avaa monia mahdollisuuksia tavoittaa uusia asiakkaita, kasvattaa myyntiä sekä lisätä kuluttajien tietoisuutta brändistä. Digimarkkinointi on tärkeä osa nykyaikaista markkinointia ja sen avulla brändit voivat erottua kilpailijoistaan. Miksi brändimarkkinointi on tärkeää ja miten sitä voi toteuttaa tehokkaasti digikanavissa? Lue eteenpäin ja luo parempaa arvoa brändillesi digimarkkinoinnin avulla. Miksi brändimarkkinointi on tärkeää yritykselle? Brändimarkkinointi […]
10 yleistä (ja kallista) mokaa LinkedIn-mainonnassa

LinkedIn-mainonnassa on tärkeää käyttää paljon ajatusta ja harkintaa siinä, miten mainontaa toteuttaa. Mainonnan tekeminen puolivillaisesti on yleensä tehotonta, ja se voi käydä todella kalliiksi pidemmän päälle. Olemme listanneet tähän artikkeliin 10 yleisintä LinkedIn-mainonnan virhettä, joita sinun tulisi välttää vuonna 2021. Ota artikkelista vinkit talteen seuraavaa LinkedIn-kampanjaasi varten! 1. Käytät väärää kohdennustapaa Yksi yleinen virhe mitä […]
LinkedIn-mainokset – 10 vinkkiä toimivan LinkedIn-mainoksen tekoon!

Tehokkaalla LinkedIn-mainonnalla voit herättää erikokoisten yritysten päätöksentekijöiden huomion ja tarjota yrityksesi palveluita monipuolisin digitaalisin keinoin. Mutta millainen sisältö toimii parhaiten LinkedInissä, ja miten LinkedIn-mainoksista saadaan entistä tehokkaampia? Tässä artikkelissa annamme 10 vinkkiä siihen, millaisia mainoksia LinkedInissä kannattaa näyttää! 1. Käytä LinkedIn-kohderyhmääsi puhuttelevaa kieltä Kun mainostat LinkedInissä niin pyri miettimään, kenelle olet mainostamassa. Onko mainostesi kohderyhmällä […]
LinkedIn-mainonta – Kuinka luodaan tuloksekkaita LinkedIn-kampanjoita?

Oletko harkitsemassa LinkedIn-mainonnan aloittamista, mutta et tiedä mistä lähteä liikkeelle? Vai oletko kokeillut Linkkaria jo mainoskanavana, mutta kaipaat syvempiä vinkkejä tehokkaiden kampanjoiden luomiseen? Olet tullut oikeaan paikkaan – tässä artikkelissa käymme läpi lähes kaiken olennaisen perustiedon, mitä tarvitset tehokkaan LinkedIn-kampanjan luomiseen! LinkedIn-mainoksen kampanjatavoitteen määrittäminen Ihan aluksi sinun tulee määrittää kampanjallesi kampanjatavoite. Kampanjatavoitetta määrittäessä sinun kannattaa […]
LinkedIn-mainonta – tehokas mainoskanava B2B-yrityksille

LinkedIn eli Linkkari on yksi parhaista mainosalustoista B2B-yrityksille, sillä sen kautta on mahdollista kohdentaa mainontaa hyvin tarkasti esimerkiksi yritysten työntekijöille sekä päätöksenteosta vastaaville tahoille. LinkedIn on usein unohdettu mainosalusta, mutta sen tulisi ehdottomasti olla osana kasvuhakuisen B2B-yrityksen digimarkkinointia. Mikä tekee LinkedInistä tehokkaan mainoskanavan? LinkedIn-mainonnan kohdennusmahdollisuudet soveltuvat erityisen hyvin B2B-kenttään. Voit kohdistaa mainoksiasi esimerkiksi työkokemuksen, työpaikan […]
Slogan auttoi Energia Myynti Suomea tavoittamaan halutut yritykset tehokkaasti LinkedIn-mainonnalla

Energia Myynti Suomi on osa pohjoismaista Energi Danmark-konsernia, joka välittää sähköenergiaa asiakkailleen. Energia Myynti Suomen asiakkaat ovat pääosin suuria yrityksiä, konserneja ja julkisyhteisöjä. Asiakkaisiin lukeutuu muun muassa Lumo Energia Oyj, Elenia Oy ja Suomen valtio. Noin 250 miljoonan euron liikevaihtoa tahkoava yritys tarjoaa asiakkailleen ainutlaatuisia tuotteita, joihin sisältyy muun muassa sähkön salkunhoito- ja One Stop […]