fbpx

Facebook-mainonta

Facebook ei todellakaan ole kuolemassa. Siellä se sinunkin nykyinen sekä potentiaalinen asiakas lymyilee meemeille nauramassa. 7 vuoden kokemuksella, Facebook-mainonta jo meidän verissä. 20% mobiililaitteilla käytetystä ajasta käytetään Facebookissa tai Instagramissa.

Lataa maksuton digimarkkinoinnin opas 👇

Facebook-mainonta on datajohdettua markkinointia

Facebook-mainosten osuus digimainonnasta on maailmanlaajuisesti 18,4%. Siellä on lähes puolet suomalaisista, joten miksi sinäkin et olisi? Kilpailijasi tekee Facebook-mainontaa 99% varmuudella ja kerää maksavia asiakkaita, jotka voisivat ihan hyvin olla sinun.

Kuinka monta liidiä annat kilpailijoille?

Facebookilla on nyt lähes 1,4 miljardia aktiivista käyttäjää, jotka tuottavat yli 4 miljardia tykkäystä päivässä ja 2,5 miljoonaa heistä on täällä Suomessa.

Tosiasia on: Facebook ei ole enää vain sosiaalisen median kanava, jossa ihmiset jakavat elämäänsä. Se on myös alusta yrityksesi kasvulle. Mutta jos et lukeudu Facebookissa mainostavaan joukkoon, menetät todennäköisesti runsaasti maksavia asiakkaita kilpaililijoillesi. Toinen skeanaario on, että pyörität pyörääsi vanhentuneilla mainontamenetelmillä, joiden ansiosta voit saavuttaa vain vähän tuloksia.

Facebook on kohdennetun mainonnan taivas

Harvat sosiaalisen median alustat tarjoavat yrityksille yhtä paljon joustavuutta ja yhtä monta kohdentaustyökalua kuin Facebook. Se ei pelkästään tuo 2,5 miljoonaa suomalaista ulottuvillesi, vaan antaa sinulle myös mahdollisuuden saavuttaa parhaat mahdolliset tulokset.

Anna digitiimimme näyttää sinulle kuinka luodaan tehokasta Facebook-mainontaa, joka kohdistuu ikään, sukupuoleen, sijaintiin, kiinnostuksen kohteisiin, mistä postauksista ja sivuista he ovat tykänneet sekä paljon muuta. Voit käyttää näitä arvokkaita tietoja luodaksesi entistä tehokkaampia mainoskampanjoita, jotka tavoittavat ihanteelliset asiakkaasi, ennen kuin he edes tietävät tarvitsevansa sinua (ja ennen kuin kilpailu haastaa heidät).

Anna digitiimimme kasvuasiantuntijoiden muuttaa eurosi kolmeen euroon

Laajenna mainontasi superkohdistettuihin yleisöihin tietokoneilla ja mobiililaitteilla. On helppo tuntea uupumusta jos teet sitä yksin, mutta kokeneiden markkinointiasiantuntijoidemme tiimi voi olla avuksi. Käytämme uusimpia edelläkävijä-strategioita kehittääksemme erittäin kannattavan Facebook-mainoskampanjan, joka kaksinkertaistaa , tai jopa KOLMINKERTAISTAA sinun liidien ja myynnin määrän murto-osalla muiden markkinointikanavien kustannuksista.  

Ei ole mikään salaisuus, että kokemuksemme Facebook-mainoskampanjoista osoittaa, että jokainen mainoskulutukseen käytetty euro muuttuu kolmeksi euroksi uusissa maksavissa asiakkaissa. Vaikka kampanjan käynnistäminen voi näyttää helpolta, sen tekeminen tuottoisasti vaatii todella paljon ajattelua ja analysointia johdonmukaisen ja korkealaatuisen liikenteen saamiseksi verkkosivustollesi.

Syvä ymmärrys liiketoiminnastasi

Vaikka meillä on runsaasti markkinointitaustaa ja teknistä tietotaitoa, sinä tunnet yrityksesi ja kohderyhmäsi käyttäytymisominaisuudet paljon paremmin kuin me. Tiimimme tarvitsee aikaa ymmärtääkseen mitä teet ja miten ansaitset rahaa. Käärimme hihat tutkimalla alaasi ja saadaksemme psykologisen käsityksen asiakkaistasi ja siitä, kuinka houkutella heitä parhaiten heidän ollessaan Facebookissa.

Nämä pitää olla kunnossa Facebook-mainontaa varten

  • Huolehdi, että Facebook-mainonnan liikenne ajetaan timanttisessa kunnossa olevalle verkkosivulle, verkkokauppaan tai ländärille eli myyntisivulle. Jos verkkosivusi tai verkkokauppasi ei ole kunnossa, kysy meiltä tarjous WordPress verkkosivuista tai Woocommerce verkkokaupasta
  • Facebook-pikseli pitää olla asennettuna, datan merkitystä ei voi ylikorostaa
  • Facebook-mainonta on mediaostamista ja luovaa sisältöä ja sen tuloksellinen tekeminen vaatii osaamista sekä jatkuvaa optimointia – anna siis ammattilaisten hoitaa se
  • Kasvata mediabudjettia ROAS avulla, eli suomeksi sanottuna skaalaa tuottoisia kampanjoita
  • Testaa, testaa ja testaa. Oppirahat pitää maksaa, oli markkinoitava brändi mikä tahansa.
  • Facebook-sivujen päivitys on täysin eri asia kuin ammattitaitoisen Facebook-mainonnan tekeminen
  • Ymmärrä algoritmiä, ja käytä sitä hyväksesi – tämä vaatii opiskelua ja osaamista
  • Huolehdi, että myytävä tuotteesi tai konseptisi on kunnossa ja sinulla kilpailuetua
  • Pikavoittoja ei ole olemassa, määrätietoinen tekeminen tuo parhaat tulokset

Usein kysyttyä

Digimarkkinoinnista kysellään kaikenlaista. Tässä muutama vastaus.

Facebook-mainonnan hinta?

Facebook-mainonta on todella kustannustehokasta mainontaa. Voit välittää mainoksesi suoraan ihmisille, jotka ovat kiinnostuneita tuotteestasi tai palvelustasi. Facebook-mainonta perustuu mainosbudjettiin, jonka voit itse määritellä. Lisäksi asetat hintatarjoustrategian budjetin käytölle. Budjetti ei voi ylittyä, joten mainonnan kulut ovat helposti ennustettavissa. Mainosbudjetin lisäksi maksat tehdystä työstä.

Facebook-mainosten hallinta?

Facebook-mainontaa hallinnoidaan Facebook Business Managerilla. Sieltä kautta voit asettaa mainonnan budjetit ja valita mainosmuodot. Lisäksi Business Managerilla hallinnoidaan Instagram-mainontaa. Business Manager näyttää myös kattavan statistiikan mainonnan tuloksista. Facebook-mainonnassa käytännössä kaikki on mitattavissa.

Asiakkaat tuntuvat tykkäävän

Digimarkkinoinnin strategia on osiensa summa.

Tarjoamme tuloksia digimarkkinoimalla eri kanavista liikennettä WordPress- verkkosivuille ja WooCommerce -verkkokauppoihin. 

WordPress-verkkosivut →

WordPress on maailman suosituin sisällönhallintajärjestelmä. WordPress verkkosivut taipuvat niin startupin kuin ison pörssiyhtiönkin tarpeisiin.

WooCommerce-verkkokaupat →

WooCommerce on maailman suosituin verkkokauppa-alusta. WooCommerce on räätälöitävissä käytännössä mihin tahansa tarpeeseen.

Facebook-mainonta →

Facebook tarjoaa mainostajalle maailman parhaat yleisön kohdennustyökalut. Monipuoliset mainosmuodot tarjoavat mahdollisuudet eri mainonnan tavoitteille.

Google Ads hakusanamainonta →

Google Ads hakusanamainonta on oikeintehtynä helppo ja nopea tapa kerätä liidejä ja kasvattaa myyntiä.

Google Display-mainonta →

Google Display-mainonta on yksi parhaista työkaluista uudelleenmarkkinointia varten. Display-mainonnalla tavoitat jopa 90% internetin käyttäjistä.

Google Shopping-mainonta →

Google Shopping on erinomainen mainontatyökalu verkkokauppiaalle. Google Shoppingin avulla tuotteesi saa parhaan näkyvyyden.

Instagram-mainonta →

Instagram-mainonnan suosio kasvaa jatkuvasti. Instagram-mainonta tarjoaa liki täydellisen alustan visuaaliselle mainostajalle.

LinkedIn-mainonta →

LinkedIn on huippuunsa viritetty B2B-mainostajan liidikone. Kohdista mainoksesi suoraan asioista päättäville henkilöille.

Youtube-mainonta →

Youtube on maailman suosituin videopalvelu ja toiseksi suosituin hakukone. Jokaisen yrityksen kannattaa tutustua kustannustehokkaan Youtube-mainonnan mahdollisuuksiin.

PWA-sovellukset →

PWA-sovelluksella tarjoat mobiilikäyttäjille timanttisen käyttökokemuksen ja viet sitouttamisen uudelle tasolle.

Liidimagneetit →

Liidimagneetit ovat arvopohjaisen markkinoinnin kulmakivi. Hyvän liidimagneetin avulla konversioprosenttisi nousevat uudelle tasolle.

Myyntisivut eli "ländärit" →

Hyvin ja oikein rakennettu myyntisivu konvertoi liidejä jopa 50% paremmin kuin tavallinen verkkosivu.

Varaa maksuton strategiapalaveri

Jos et saa palaverista uusia ideoita ja hyötyä, saat laskuttaa meitä tuntihinnastomme mukaisesti.