fbpx

Google Ads-hakusanamainonta

Google Ads-hakusanamainonta on digimarkkinoinnin pyöröovi, josta ostavat asiakkaat kävelevät jatkuvasti sisään lompakko kädessä.

Meiltä löytyy kokemusta laadukkaan Google Ads-hakusanamainonnan toteuttamisesta ja olemme Google Partner-toimisto.

Lataa maksuton digimarkkinoinnin opas 👇

Google hakusanamainonnalla löydät kuumimmat ostoaikeissa olevat asiakkaat

Google Ads-hakusanamainonta on yksi parhaimmista keinoista kasvattaa liidien ja myynnin määrää nopeasti. Hakusanamainonnan kilpailu on kuitenkin korkealla tasolla, joten siitä voi olla hankala tehdä kannattavaa. Siksi emme vain optimoi Google Ads-kampanjoitasi, vaan rakennamme korkeasti konvertoivia laskeutumissivuja kasvattaaksemme konversioprosenttia ja tuottoa Google Ads-kampanjoissasi.

Kasvata myyntiä nopeasti

Google Ads-hakusanamainonta on tiesi suurempaan myyntiin

Google Ads-hakusanamainonta on nopein tapa lisätä liidejä ja myyntiä yrityksellesi. Sen avulla voi kohdistaa tarjouksesi asiakkaisiin, jotka metsästävät tuotettasi tai palveluasi ostohousut jalassa. Jos et sijoita penniäkään Google-mainontaan, menetät potentiaalisen myynnin ja annat markkinaosuutesi kilpailijallesi hopeatarjottimella.

Me teemme Google Ads-hakusanamainonnasta tuottoisaa

Optimoi konversio, älä klikkausta

Olet ehkä kokeillut Google Adsia aikaisemmin ja todennut, että se ei toimi meidän liiketoiminnassamme. Jos tämä kuulostaa tutulta, on todennäköistä, että teit Google-mainontaa itse ja heitit rahaa kaivoon osaamisen puutteen vuoksi – tai siitä vastasi harrastelija, joka katsoi vain klikkejä ja liikennettä konversioiden sijaan.

Mitä teemme eri tavalla? Emme vain optimoi Google Ads-kampanjaasi klikkauksia varten, vaan optimoimme myös laskeutumissivustosi halutun konversioprosentin saavuttamiseksi. Haluamme että konvertoimme mahdollisimman monta kävijää ostajaksi – puristamalla kaiken irti kampanjastasi, jotta Google ads olisi kannattava yrityksellesi.

Kuinka me tehdään tuloksekasta Google -mainontaa?

Tutkimme ja opimme
Sinä puhut, me kuuntelemme. Haluamme oppia mahdollisimman paljon yrityksestäsi, mukaan lukien kohderyhmäsi käyttäytymisen, kilpailuetusi ja asiakkaidesi elinikäisen arvon.

Kilpailija-analyysi
Istumme pöytään kunnioittaen tervettä kilpailua. Emme vain käytä aikaa ymmärtääksesi alaasi ja sen toimijoita, vaan käytämme myös alan johtavia ohjelmistoja tutkimaan ja analysoimaan kilpailijakampanjoidesi digitaalista mainosjalanjälkeä.

Täydellinen tilianalyysi
Arvokkain käytettävissä oleva omaisuus on tilisi historia. Tarkastelemme tätä tietomäärää etsiessämme arvokkaita suuntauksia, jotka ohjaavat yhteistä strategiaamme. Google Ads-hallinta ilman syvää historiallista ja kilpailullista analyysiä hankaloittaa merkittävästi tuloksien saavuttamista.

Strategian ja kampanjan luominen
Hyödynnämme tutkimukset ja analyysit, jonka myötä käännämme ne tehokkaaksi Google Ads-strategiaksi. Huomioimme yksityiskohdat ja rakennamme kampanjat, jotka maksimoivat kannattavuuden ja tuottavat lisää liidejä sekä myyntiä.

Optimoi, kasva, toista
Kun Google Ads-kampanjasi data tulee näkyville, teemme muutoksia ja optimoimme tarvittaessa. Tuomme ennakoivan lähestymistavan, kun testaamme uusia ideoita ja etsimme uusia kasvumahdollisuuksia A/B-testauksella. Jokainen asiakas, joka antaa Adsina meille hoidettavaksi, voi nähdä valtavia parannuksia sijoitetun pääoman tuottoon (ROI), jos heidän kampanjaansa on optimoitu harkiten ja analyyttisesti.

Usein kysyttyä

Google Ads-mainonnan hinta?

Hakusanamainonnassa hintaa on vaikea määritellä tarkkaan, koska siinä on monta muuttujaa. Mainonnan kustannukset määräytyvät sen mukaan, kuinka paljon olet budjetoinut rahaa kampanjaan eli ns. mediabudjetti. Budjetilla ei ole ala- eikä ylärajaa. Maksat vain tuloksista, eli esimerkiksi klikkauksista tai sivuilla käynneistä.

Mediabudjetin lisäksi maksat luonnollisesti tehdystä työstä. Työhön voi sisältyä esimerkiksi hakusanatutkimus ja kampanjasuunnittelu mainosten optimoinnin lisäksi. Työmme hinta määräytyy saavutettujen tuloksien perusteella.

Huom! Älä keskity siihen paljonko klikkaus maksaa (CPC), vaan siihen paljonko ansaitset klikkauksella (EPC).

Miten Google Ads toimii?

Adsin toiminta perustuu huutokauppaan. Kun joku käyttäjä tekee Google haun, etsii Ads kaikki hakusanaa tai -lauseketta vastaavat mainokset. Mainoksista karsitaan huonot ja toiseen maahan kohdistetut mainokset pois, jonka myötä Ads näyttää mainokset joilla on riittävän korkea sijoitus. Sijoitukseen vaikuttaa hintatarjous, laatu, käyttäjän hakusana sekä laajennusten ja muiden mainosmuotojen odotetun vaikutuksen yhdistelmä.

Asiakkaat tuntuvat tykkäävän

Digimarkkinoinnin strategia on osiensa summa.

Tarjoamme tuloksia digimarkkinoimalla eri kanavista liikennettä WordPress- verkkosivuille ja WooCommerce -verkkokauppoihin. 

WordPress-verkkosivut →

WordPress on maailman suosituin sisällönhallintajärjestelmä. WordPress verkkosivut taipuvat niin startupin kuin ison pörssiyhtiönkin tarpeisiin.

WooCommerce-verkkokaupat →

WooCommerce on maailman suosituin verkkokauppa-alusta. WooCommerce on räätälöitävissä käytännössä mihin tahansa tarpeeseen.

Facebook-mainonta →

Facebook tarjoaa mainostajalle maailman parhaat yleisön kohdennustyökalut. Monipuoliset mainosmuodot tarjoavat mahdollisuudet eri mainonnan tavoitteille.

Google Ads hakusanamainonta →

Google Ads hakusanamainonta on oikeintehtynä helppo ja nopea tapa kerätä liidejä ja kasvattaa myyntiä.

Google Display-mainonta →

Google Display-mainonta on yksi parhaista työkaluista uudelleenmarkkinointia varten. Display-mainonnalla tavoitat jopa 90% internetin käyttäjistä.

Google Shopping-mainonta →

Google Shopping on erinomainen mainontatyökalu verkkokauppiaalle. Google Shoppingin avulla tuotteesi saa parhaan näkyvyyden.

Instagram-mainonta →

Instagram-mainonnan suosio kasvaa jatkuvasti. Instagram-mainonta tarjoaa liki täydellisen alustan visuaaliselle mainostajalle.

LinkedIn-mainonta →

LinkedIn on huippuunsa viritetty B2B-mainostajan liidikone. Kohdista mainoksesi suoraan asioista päättäville henkilöille.

Youtube-mainonta →

Youtube on maailman suosituin videopalvelu ja toiseksi suosituin hakukone. Jokaisen yrityksen kannattaa tutustua kustannustehokkaan Youtube-mainonnan mahdollisuuksiin.

PWA-sovellukset →

PWA-sovelluksella tarjoat mobiilikäyttäjille timanttisen käyttökokemuksen ja viet sitouttamisen uudelle tasolle.

Liidimagneetit →

Liidimagneetit ovat arvopohjaisen markkinoinnin kulmakivi. Hyvän liidimagneetin avulla konversioprosenttisi nousevat uudelle tasolle.

Myyntisivut eli "ländärit" →

Hyvin ja oikein rakennettu myyntisivu konvertoi liidejä jopa 50% paremmin kuin tavallinen verkkosivu.

Varaa maksuton strategiapalaveri

Jos et saa palaverista uusia ideoita ja hyötyä, saat laskuttaa meitä tuntihinnastomme mukaisesti.