Google Shopping-mainonta vie tuotteidesi näkyvyyden uudelle tasolle
Google Shopping on paras tapa markkinoida verkkokauppasi tuotteita niille, jotka etsivät niitä aktiivisesti ratkaisua ongelmaansa. Shoppingin avulla kuluttajat voivat etsiä, vertailla ja ostaa fyysisiä tuotteita eri jälleenmyyjiltä, jotka ovat maksaneet tuotteidensa mainostamisesta. Google Shopping-tulokset näkyvät hakutuloksissa pikkukuvina, jotka näyttävät kunkin tuotteen jälleenmyyjän ja hinnan.
Google Shoppingissa mainontabudjettia rasittavia turhia klikkauksia on vähemmän, koska käyttäjät vertailevat eri verkkokauppojen tuotteita jo hakusivulla. Tämä tarkoittaa myös sitä, että kun käyttäjä klikkaa mainosta hän on huomattavasti ostovalmiimpi kuin perinteisen hakusanamainonnan kautta tullut vierailija.
Google mahdollistaa verkkokaupan tuotetietojen tuomisen automaattisesti, jolloin kaikki verkkokaupassa tehtävät muutokset päivittyvät suoraan myös Google Shopping-mainoksiin.