fbpx

Instagram-mainonta

Instagram tarjoaa erinomaisen alustan visuaaliselle mainostajalle sekä verkkokaupoille. Instagramista löytää myös nuoremman kohderyhmän ja Instagramin mainokset sulautuvat hyvin käyttäjien janalle ilman että niitä koetaan mainoksiksi.

Lataa maksuton digimakkinoinnin opas 👇

Instagram-mainontaa ei koeta mainonnaksi

Nopeasti kasvava mainonnan alusta

Instagram-mainonta on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median mainonnan alustoja. Jopa Suomessakin on miltei 2 miljoonaa käyttäjää. Instagram-mainontaa kannattaa hyödyntää etenkin 15-29 vuotiaille suunnatuilla tuotteilla ja palveluilla, koska heitä on Instagramissa valtaosa. Instagram tarjoaa myös erinomaisen visuaalisen alustan brändin vankistamiseen ja levittämiseen. 

Instagram on visuaalisen mainostajan unelma-alusta

Ihmiset ovat vuosien saatossa oppineet sivuuttamaan sivuuttamaan perinteistä bannerimainontaa verkkosivuja selatessaan. Ihmiset ovat ikään kuin immuuneja mainosten sijoitteluille ja usein vain sivuuttavat ne. Se tarkoittaa, että arvokas ja kallis mainostilasi saattaa mennä hukkaan ja eikä se tuota haluttuja konversioita. Tutkimusten mukaan 60 prosenttia ihmisistä ei pysty muistamaan viimeistä verkossa näkemäänsä mainosta. Muistatko itse?

Instagram auttaa kuitenkin poistamaan tämän ongelman antamalla mainoksillesi ansaitsemansa näkyvyyden erityisten mainosominaisuuksiensa avulla. Instagram antaa mainostajille mahdollisuuden kohdistaa mainokset valitsemalla sijainnin, kiinnostuksen kohteet, käyttäytymisen ja muut tekijät. Näin varmistetaan että oikeat ihmiset näkevät halutut mainokset. Koska Instagram-mainokset integroituvat käyttäjän aikajanaan, ei niitä koeta tyypillisiksi mainoksiksi.

Kasvata myyntiä ja brändisi tunnettavuutta

Instagram-mainontaan on useita erilaisia työkaluja, joiden avulla voit mainostaa tuotteitasi tai palveluitasi sekä vahvistaa brändisi tunnettavuutta ja ihmisten sitouttamista. Instagram-mainontaa varten on tarjolla muun muassa tarina-, kuva- ja videomainontatyökalut, joiden avulla voit tavoittaa käyttäjiä strategiaasi sopivalla tavalla. Voit myös mainostaa jo olemassa olevia julkaisuja. Kuvamainoksia voi laajentaa karuselli- ja kokoelmamainoksiin.

Instagram-käyttäjät ovat tutkitusti paremmassa vuorovaikutuksessa yritysten kanssa verrattuna Facebookiin. Hyvin ja strategisesti toteutettu Instagram-mainonta on erittäin hyödyllistä, sillä vahva seuraajamäärä luo uskottavuutta ja kertoo asiakastyytyväisyydestä. Sen sijaan huonoilla kuvilla ja epäsaannöllisesti toteutettu mainonta sen sijaan kääntyy helposti itseään vastaan. 

Usein kysyttyä

Instagram-mainonnan hinta?

Instagramin hinnoitteluperiaate on samanlainen kuin Facebook-mainonnalla. Määrität Facebookin mainostenhallintatyökalulla haluamasi budjetin päivälle tai koko kampanjan ajalle. Instagram ei ylitä asettamaasi budjettia

Miten tehdä Instagram-mainos?

Instagramin mainokset luodaan Facebookin mainostenhallintatyökalulla, jossa määrittelet tavoitteet, kohderyhmän ja mainosmuodon. Lisäksi voit mainostaa päivityksiäsi Instagramin mobiilisovelluksella.

Asiakkaat tuntuvat tykkäävän

Digimarkkinoinnin strategia on osiensa summa.

Tarjoamme tuloksia digimarkkinoimalla eri kanavista liikennettä WordPress- verkkosivuille ja WooCommerce -verkkokauppoihin. 

WordPress-verkkosivut →

WordPress on maailman suosituin sisällönhallintajärjestelmä. WordPress verkkosivut taipuvat niin startupin kuin ison pörssiyhtiönkin tarpeisiin.

WooCommerce-verkkokaupat →

WooCommerce on maailman suosituin verkkokauppa-alusta. WooCommerce on räätälöitävissä käytännössä mihin tahansa tarpeeseen.

Facebook-mainonta →

Facebook tarjoaa mainostajalle maailman parhaat yleisön kohdennustyökalut. Monipuoliset mainosmuodot tarjoavat mahdollisuudet eri mainonnan tavoitteille.

Google Ads hakusanamainonta →

Google Ads hakusanamainonta on oikeintehtynä helppo ja nopea tapa kerätä liidejä ja kasvattaa myyntiä.

Google Display-mainonta →

Google Display-mainonta on yksi parhaista työkaluista uudelleenmarkkinointia varten. Display-mainonnalla tavoitat jopa 90% internetin käyttäjistä.

Google Shopping-mainonta →

Google Shopping on erinomainen mainontatyökalu verkkokauppiaalle. Google Shoppingin avulla tuotteesi saa parhaan näkyvyyden.

Instagram-mainonta →

Instagram-mainonnan suosio kasvaa jatkuvasti. Instagram-mainonta tarjoaa liki täydellisen alustan visuaaliselle mainostajalle.

LinkedIn-mainonta →

LinkedIn on huippuunsa viritetty B2B-mainostajan liidikone. Kohdista mainoksesi suoraan asioista päättäville henkilöille.

Youtube-mainonta →

Youtube on maailman suosituin videopalvelu ja toiseksi suosituin hakukone. Jokaisen yrityksen kannattaa tutustua kustannustehokkaan Youtube-mainonnan mahdollisuuksiin.

PWA-sovellukset →

PWA-sovelluksella tarjoat mobiilikäyttäjille timanttisen käyttökokemuksen ja viet sitouttamisen uudelle tasolle.

Liidimagneetit →

Liidimagneetit ovat arvopohjaisen markkinoinnin kulmakivi. Hyvän liidimagneetin avulla konversioprosenttisi nousevat uudelle tasolle.

Myyntisivut eli "ländärit" →

Hyvin ja oikein rakennettu myyntisivu konvertoi liidejä jopa 50% paremmin kuin tavallinen verkkosivu.

Varaa maksuton strategiapalaveri

Jos et saa palaverista uusia ideoita ja hyötyä, saat laskuttaa meitä tuntihinnastomme mukaisesti.