Kohdennamme Instagram-mainontasi oikealle yleisölle
Instagram-mainonta on kohdennettavissa samalla tavalla kuin Facebook-mainonta, joten mainosviestejä voidaan kohdentaa todella tarkasti. Käytettävissä on laaja valikoima mm. käyttäjien kiinnostuksen kohteita ja demografisia tietoja, joiden avulla mainoksia voidaan esittää juuri niistä kiinnostuneille ihmisille.
Lisäksi Instagram-mainontaa voidaan kohdentaa olemassa olevien asiakastietojen sekä nettisivun kävijöidesi perusteella.
Eikö olisi hienoa, jos voisit löytää ihmisiä, jotka ovat käyttäytymiseltään samankaltaisia kuin ostavimmat asiakkaasi? Tämä on mahdollista Instagram-mainonnan avulla. Voimme luoda asiakkaidesi käyttäytymisen ja kiinnostuksen kohteiden perusteella samankaltaisia kohdeyleisöjä kuin ostavimmat asiakkaasi. Samankaltaiset kohdeyleisöt ovat oiva keino laajentaa mainontaa ihmisiin, jotka suurella todennäköisyydellä kiinnostuvat tuotteistasi.
Mikäli sinulla on listaa nykyisistä asiakkaistasi (ja heidän antama lupa tietojen käyttämiseen mainonnassa), voimme myös näyttää heille kohdennettua mainontaa Instagramin kautta. Samaan tapaan voimme kerätä tietoja nettisivujesi kävijöistä Facebook-pikselin avulla, ja houkutella esimerkiksi tuotteitasi selanneita tai tuotteita ostoskoriin lisänneitä ihmisiä suorittamaan ostonsa loppuun. Tämä uudelleenmarkkinointi Instagramin kautta on erityisen tehokas tapa tuoda lisää myyntiä yritykselle.
Anna siis digimarkkinoinnin ammattilaistemme näyttää, kuinka Instagram-mainonta valjastetaan tuomaan myynnillistä tulosta yritykselle!
Instagram-mainonnan keskiössä on testaaminen
Jos tiedät jo joitakin potentiaalisia kohderyhmiä testattavaksi mainontaan, niin hienoa! Voimme aloittaa mainostamalla näille yleisöille. Joskus voi silti olla, että jopa kaikkein varmimmalta kuulostavat kohderyhmät eivät tuo digimarkkinoinnissa tarpeeksi myyntiä, vaan tarvitaan mainonnan testaamista tulosten saavuttamiseksi.
Digimarkkinointitiimimme käyttää siksi paljon aikaa varmistaakseen, että löydämme varmasti parhaiten resonoivat kohderyhmät myyntisi kasvattamiseksi. Joskus oikeat kohderyhmät saattavat löytyä yllättävistäkin kiinnostuksen kohteista, eikä kaikkiin kohderyhmiin todennäköisesti vetoa samat mainokset. Tämän vuoksi toteutamme laajaa testaamista eri kohderyhmillä, kuvilla, videoilla, toimintakehotteilla, teksteillä, tavoitteilla sekä mainosmuodoilla parhaan tuloksen varmistamiseksi. Luomme yrityksellesi tehokasta mainontaa, jonka avulla vältät Instagram ja Facebook-mainonnan kalliit virheet.
Kaikki mainontamme on aina dataperusteista, ja testaamisen avulla löydämme parhaimman keinon tavoittaa oikea henkilö oikealla viestillä oikeaan aikaan. Meidän kanssa pysyt aina ajantasalla Instagram-mainonnan muutoksista sekä testaamisen tuloksista.
Aiempia kasvutarinoita
Instagram ja Facebook-mainonnan avulla on mahdollista saada kovia tuloksia aikaiseksi. Sen avulla voidaan:
–Kasvattaa verkkokaupan kokonaismyyntiä (joskus jopa +1100% vuodessa, kuten North Outdoorin kanssa)
-Kasvattaa verkkokaupan orgaanista myyntiä (esimerkiksi +312% vuoden aikana, kuten Docendon kanssa)
-Kasvattaa keskimääräisen tilauksen arvoa (esim. +57,02% vuodessa, kuten Ryry´sillä)
-Kasvattaa konversioiden määrää (vaikkapa 60,94% vuodessa, kuten Caravanlandialla)
-Moninkertaistaa mainosbudjetin tuotto (esimerkiksi 5-6-kertaisesti kuten Niinmun Designin kanssa, joskus jopa 2397-kertaisesti kuten Fimman kanssa)
Olisiko nyt sinun yrityksesi vuoro kasvaa Instagram- ja Facebook-mainonnan avulla?
Viikoittaiset palaverit
Palvelusopimukseemme kuuluvat viikoittaiset etäpalaverit, joissa käymme asiakkaan kanssa läpi tulevan viikon strategiaa. Tällä tavoin voimme jakaa uusia ideoita puolin ja toisin, sekä pitää asiakkaan ajan tasalla mainonnan muutoksista ja myynnin tuloksista. Palaverit ovat myös keino lisätä työskentelymme läpinäkyvyyttä, sillä pysyt aina ajan tasalla siitä, missä mainonnan kanssa ollaan menossa.
Nämä pitää olla kunnossa Instagram-mainontaa varten
- Huolehdi, että Instagram-mainonnan liikenne ajetaan timanttisessa kunnossa olevalle verkkosivulle, verkkokauppaan tai ländärille eli myyntisivulle. Jos verkkosivusi tai verkkokauppasi ei ole kunnossa, kysy meiltä tarjous WordPress verkkosivuista tai Woocommerce verkkokaupasta
- Instagram-mainontaa kohdennetaan ja seurataan Facebook-pikselin avulla. Pikseli pitää olla asennettuna, datan merkitystä ei voi ylikorostaa
- Instagram-mainontaan tarvitaan laadukkaita kuvia – varmista siis, että yritykseltäsi löytyy hyvä valikoima visuaalisia kuvia käytettäväksi
- Hyvä mainostuotto vaatii testamista ja mainosten optimointia – vain testaamisen avulla löydetään parhaiten toimivat mainoskeinot
- Instagram-sivujen päivitys on täysin eri asia kuin ammattitaitoisen Instagram-mainonnan tekeminen
Oletko valmis kasvattamaan liiketoimintaasi digitaalisin keinoin? Jätä meille Instagram-mainonnan tarjouspyyntö!