fbpx

Linkedin-mainonta

Linkedin eli linkkari, on B2B digimarkkinoijan kultakaivos. Harva yritys sitä tekee, koska ei ymmärrä sen mahdollisuuksia. Olemme saaneet asiakkaillemme erinomaisia tuloksia muun muassa Linkedin InMail-kampajoiden avulla.

Muita sisäpiirivinkkejä myynnin kasvattamiseksi voit lukea kirjoittamastamme oppaasta.

Lataa maksuton opas 👇

Linkedin ei ole pelkästään social selling alusta

LinkedIn-mainonta sopii tuotteiden ja palveluiden mainontaan siinä missä muutkin some-mainonnan kanavat, mutta keskittyen lähinnä B2B-liiketoimintaan suuntautuviin ratkaisuihin. Lisäksi LinkedIn tarjoaa erinomaisen alustan rekrytointiin. LinkedIn-mainonnan ratkaisuilla pääset mainostaan B2B-tuotteitasi suoraan yritysten asioista päättäville henkilöille. 

Etenkin LinkedIn InMail-kampanjat ovat loistava keino myynnin kasvattamisessa. Meidän mielestä InMail on LinkedIn-mainonnan paras työkalu ja olemme saavuttaneet parhaat tulokset B2B-liidinhankinnassa. Loimme näiden kokemusten pohjalta oppaan tuloksekkaaseen InMail-mainontaan.

Kohdenna LinkedIn-mainoksesi suoraan asiasta päättävälle taholle

LinkedInissä kohdistaminen on vailla vertaansa digitaalisessa mainonnassa. Yritykset voivat kohdentaa mainoksensa tarkkaan esimerkiksi alan, yrityksen koon ja henkilöstömäärän mukaan, joiden tiedetään yleensä ostavan heidän tuotteita tai palveluita. Esimerkiksi, jos myyt asiakastukiohjelmistoa pienille yrityksille Suomessa, voit asettaa mainoskampanjasi näyttämään vain alle 50 työntekijän yrityksille, jotka sijaitsevat Suomessa ja voit valita kyseisen ryhmän sisältä vain johtajat, jotka usein tekevät päätöksiä investoinneista.

Voit myös kasvattaa yritystäsi LinkedIn-mainonnan avulla

LinkedIn ei ole vain ammattilaisille ja työnhakijoille. Toki miljoonat ammattilaiset käyttävät LinkedIn-palvelua päivittäin kasvattaakseen verkostoaan ja sitä kautta edistäen uraansa. Tiesitkö, että voit käyttää LinkedIn-sovellusta myös kasvattaaksesi yritystäsi? Yhteyksien luomisesta liidien, kumppanuuksien ja paremman bränditietoisuuden luomiseen. LinkedIn tarjoaa erinomaisen työkalun digimarkkinointistrategiaasi.

 

Usein kysyttyä

Digimarkkinoinnista kysellään kaikenlaista. Tässä muutama vastaus.

LinkedIn-mainonnan muodot?

LinkedInissa voit mainostaa monella eri tavalla. Tunnetuimpia ja hyödyllisimpiä mainonnan muotoja ovat:

  • Sponsoroitu postaus – Levitä yrityksesi postaus laajemmalle ja kohdennetulle yleisölle
  • InMail – Lähetä markkinointiviesti kohdennetuille henkilöille yksityisviestinä. Viesti menee yksityishenkilön nimissä, jolloin sitä ei koeta mainonnaksi. Viesti on samanlainen kuin tavallinen toisen käyttäjän lähettämä viesti.
  • Videomainos – Mainosvideosi näkyy kohdennetun yleisön aikajanalla
  • Direct sponsored posts – Voit luoda kohdennettuja postauksia, jotka eivät kuitenkaan näy yrityksesi julkaisuissa.
  • Liidimainonta – Käyttäjä voi jättää yhteystietonsa suoraa mainoksesta. Luonnolisesti sinun täytyy luoda käyttäjälle syy jättää yhteystiedot esimerkiksi ladattavan oppaan avulla.

LinkedIn-mainonnan kohdentaminen?

LinkedIn-mainontaa voi kohdentaa monella tavalla. Muun muassa yrityksen toimialan, henkilöstömäärä ja sijainnin perusteella sekä yksityishenkilöiden tittelien, taitojen ja käyttäytymisen perusteella.

Miksi mainostaa LinkedInissä?

LinkedIn tarjoaa erinomaisen alustan lähestyä suoraan yrityksien asioista päättäviä henkilöitä. Voit kohdentaa mainontaa lukemattomilla eri tavoilla ja voit saada juuri oikean päätöksentekijän kiinnostumaan tuotteestasi tai palvelustasi.

Asiakkaat tuntuvat tykkäävän

Digimarkkinoinnin strategia on osiensa summa.

Tarjoamme tuloksia digimarkkinoimalla eri kanavista liikennettä WordPress- verkkosivuille ja WooCommerce -verkkokauppoihin. 

WordPress-verkkosivut →

WordPress on maailman suosituin sisällönhallintajärjestelmä. WordPress verkkosivut taipuvat niin startupin kuin ison pörssiyhtiönkin tarpeisiin.

WooCommerce-verkkokaupat →

WooCommerce on maailman suosituin verkkokauppa-alusta. WooCommerce on räätälöitävissä käytännössä mihin tahansa tarpeeseen.

Facebook-mainonta →

Facebook tarjoaa mainostajalle maailman parhaat yleisön kohdennustyökalut. Monipuoliset mainosmuodot tarjoavat mahdollisuudet eri mainonnan tavoitteille.

Google Ads hakusanamainonta →

Google Ads hakusanamainonta on oikeintehtynä helppo ja nopea tapa kerätä liidejä ja kasvattaa myyntiä.

Google Display-mainonta →

Google Display-mainonta on yksi parhaista työkaluista uudelleenmarkkinointia varten. Display-mainonnalla tavoitat jopa 90% internetin käyttäjistä.

Google Shopping-mainonta →

Google Shopping on erinomainen mainontatyökalu verkkokauppiaalle. Google Shoppingin avulla tuotteesi saa parhaan näkyvyyden.

Instagram-mainonta →

Instagram-mainonnan suosio kasvaa jatkuvasti. Instagram-mainonta tarjoaa liki täydellisen alustan visuaaliselle mainostajalle.

LinkedIn-mainonta →

LinkedIn on huippuunsa viritetty B2B-mainostajan liidikone. Kohdista mainoksesi suoraan asioista päättäville henkilöille.

Youtube-mainonta →

Youtube on maailman suosituin videopalvelu ja toiseksi suosituin hakukone. Jokaisen yrityksen kannattaa tutustua kustannustehokkaan Youtube-mainonnan mahdollisuuksiin.

PWA-sovellukset →

PWA-sovelluksella tarjoat mobiilikäyttäjille timanttisen käyttökokemuksen ja viet sitouttamisen uudelle tasolle.

Liidimagneetit →

Liidimagneetit ovat arvopohjaisen markkinoinnin kulmakivi. Hyvän liidimagneetin avulla konversioprosenttisi nousevat uudelle tasolle.

Myyntisivut eli "ländärit" →

Hyvin ja oikein rakennettu myyntisivu konvertoi liidejä jopa 50% paremmin kuin tavallinen verkkosivu.

Varaa maksuton strategiapalaveri

Jos et saa palaverista uusia ideoita ja hyötyä, saat laskuttaa meitä tuntihinnastomme mukaisesti.