Olemme luoneet vuosien aikana satoja konversioita tuottavia laskeutumissivuja, eli ländäreitä. Keskitymme ainoastaan tuloksia tuottavien laskeutumissivujen rakentamiseen, jotka pohjautuvat tarvittaviin tietoihin ja käyttökokemukseen – focus ensisijaisesti kävijöiden muuntamista asiakkaiksi. Kampanjakohtaisen laskeutumisivun suunnittelu kasvattaa tyypillisesti konversioprosenttia 15-50%.
Kuinka paljon rahaa jätät pöydälle?
Jos teet Google- tai somemainontaa ja lähetät liikennettä ainoastaan kotisivullesi, heität potentiaalista myyntiä roskiin. Jotta voit kasvattaa myyntisi, sinun on luotava erilliset laskeutumissivut, jotka opastavat asiakkaitasi suorittamaan vain ja ainoastaan haluamasi toimenpiteen, eli konversion.
Hanki toimivalla myyntisivulla epäreilu etu
Yksinkertaisesti sanottuna, jos myyntisivusi konvertoi enemmän potentiaalisia asiakkaitasi kuin mikään kilpailijan sivusto – sinulla on varaa kuluttaa enemmän rahaa mainontaan ja liikenteen houkuttelemiseen kuin he. Tämä antaa sinulle enemmän huomiota, liikennettä ja asiakkaita halvemmalla ja nopeammin kuin kilpailijasi, mikä lopulta auttaa sinua valtaamaan osuutta markkinoilta.