Edison, Dalai Lama ja Jobs – tänä vuonna äänestimme voittajiksi 6 sloganilaista

Palkitsemme pikkujouluissamme henkilökunnan äänestämät henkilöt kiertopalkinnoilla. Vuoden kehittyjä saa Edison Trophyn, simppeleimmän ratkaisun keksinyt henkilö Jobs Trophyn ja vuoden humaanein henkilö Dalai Trophyn.

Vuosi 2020 on ollut melkoinen Matrix-simulaatio koronan vuoksi. Onneksi alkuvuonna tekemistämme kolmesta skenaariosta yksikään ei toteutunut, vaan Slogan jatkoi tasaisella kasvun tiellä ja olemme saaneet joukkoomme viimeisen vuosineljänneksen aikana jopa viisi uutta työystävää.

Perinteemme mukaisesti jaoimme tänäkin vuonna pikkujouluissa kolme kiertopalkintoa. Tänä vuonna äänestyksemme oli poikkeuksellisen tasainen ja kaikissa kolmessa kategoriassa palkittiin kaksi henkilöä! Pokaaliin saa luonnollisesti oman nimensä kaiverrettuna ja fyysisen palkinnon lisäksi äänestetyt henkilöt saavat pitää palkallisen vapaapäivän haluamanaan ajankohtana.

Thomas Edison -Trophy 2020

Ossi Aho, Digital Marketing Specialist
”Ossin kehittyminen on ollut huikeaa katseltavaa. Myös Ossin panos myynnin kehittämiseen ja tukemiseen on ollut varmasti isossa roolissa vaikuttamassa miten meillä tehdään myyntiä tänään. Myös kaikkien tekstien ja blogien tuotanto on auttanut meitä kehittämään niistä oman tuotteen, sekä se on kehittänyt meidän omaa sisällöntuotantoa.”

Julius Aho, Lead Developer & Chief Technical Officer
”Wonsta”
(Selitteeksi: Wonsta on oma tuotteemme, josta kuullaan piakkoin…)

Steve Jobs -Trophy 2020

Johannes Haukkala, Digital AD & Partner
“On vaan upeaa katsottavaa kaikki tekeminen. Hattua kouraan. Upeita ratkaisuja, hienoja valintoja. Uutteraa tekemistä. Asettaa meille muille riman kyl taivaisiin.”

Emir Rebiai, Digital Marketing Specialist
“Tarviiko tätä edes perustella? Empun suusta usein kuultua ”Ei sen tarvii olla niin vaikeeta” kuvaa hyvin mentaliteettia millä niitä simppeleitä ja toimivia ideoita syntyy.”

Dalai Lama -Trophy 2020

Larissa Lindroos, Web Designer
“Larissalla positiivinen asenne työhön ja uusia ideoita setämiesten (mukaanlukien alle 30v setämiesten) harmaannuttamaan arkeen ja työhyvinvointiin.”

Katja Ruokamo, Team Lead & Digital Strategist
“Suhteellisen tuoreena kasvona vielä on onnistunut luomaan helposti lähestyttävän ja lämpimän kuvan itsestään, ja se heijastuu myös muihin ympärillä.”

Lue lisää Sloganin kulttuurista täältä.

 

Piditkö artikkelista? Sharing is caring

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Kiinnostuitko osaamisestamme?

Täytä lomake ja olemme yhteydessä yhden arkipäivän kuluessa.

Lisää lukemista

Varaa maksuton strategiapalaveri

Jos et saa palaverista uusia ideoita ja hyötyä, saat laskuttaa meitä tuntihinnastomme mukaisesti.