Facebook on kohdennetun mainonnan taivas
Harvat sosiaalisen median alustat tarjoavat yrityksille yhtä paljon joustavuutta ja yhtä monta kohdentaustyökalua kuin Facebook. Se ei pelkästään tuo 2,5 miljoonaa suomalaista ulottuvillesi, vaan antaa sinulle myös mahdollisuuden saavuttaa parhaat mahdolliset tulokset.
Anna digitiimimme näyttää sinulle kuinka luodaan tehokasta Facebook-mainontaa, joka kohdistuu ikään, sukupuoleen, sijaintiin, kiinnostuksen kohteisiin, mistä postauksista ja sivuista he ovat tykänneet sekä paljon muuta. Voit käyttää näitä arvokkaita tietoja luodaksesi entistä tehokkaampia mainoskampanjoita, jotka tavoittavat ihanteelliset asiakkaasi, ennen kuin he edes tietävät tarvitsevansa sinua (ja ennen kuin kilpailu haastaa heidät).
Anna digitiimimme kasvuasiantuntijoiden muuttaa eurosi kolmeen euroon
Laajenna mainontasi superkohdistettuihin yleisöihin tietokoneilla ja mobiililaitteilla. On helppo tuntea uupumusta jos teet sitä yksin, mutta kokeneiden markkinointiasiantuntijoidemme tiimi voi olla avuksi. Käytämme uusimpia edelläkävijä-strategioita kehittääksemme erittäin kannattavan Facebook-mainoskampanjan, joka kaksinkertaistaa , tai jopa KOLMINKERTAISTAA sinun liidien ja myynnin määrän murto-osalla muiden markkinointikanavien kustannuksista.
Ei ole mikään salaisuus, että kokemuksemme Facebook-mainoskampanjoista osoittaa, että jokainen mainoskulutukseen käytetty euro muuttuu kolmeksi euroksi uusissa maksavissa asiakkaissa. Vaikka kampanjan käynnistäminen voi näyttää helpolta, sen tekeminen tuottoisasti vaatii todella paljon ajattelua ja analysointia johdonmukaisen ja korkealaatuisen liikenteen saamiseksi verkkosivustollesi.
Syvä ymmärrys liiketoiminnastasi
Vaikka meillä on runsaasti markkinointitaustaa ja teknistä tietotaitoa, sinä tunnet yrityksesi ja kohderyhmäsi käyttäytymisominaisuudet paljon paremmin kuin me. Tiimimme tarvitsee aikaa ymmärtääkseen mitä teet ja miten ansaitset rahaa. Käärimme hihat tutkimalla alaasi ja saadaksemme psykologisen käsityksen asiakkaistasi ja siitä, kuinka houkutella heitä parhaiten heidän ollessaan Facebookissa.
Nämä pitää olla kunnossa Facebook-mainontaa varten
- Huolehdi, että Facebook-mainonnan liikenne ajetaan timanttisessa kunnossa olevalle verkkosivulle, verkkokauppaan tai ländärille eli myyntisivulle. Jos verkkosivusi tai verkkokauppasi ei ole kunnossa, kysy meiltä tarjous WordPress verkkosivuista tai Woocommerce verkkokaupasta
- Facebook-pikseli pitää olla asennettuna, datan merkitystä ei voi ylikorostaa
- Facebook-mainonta on mediaostamista ja luovaa sisältöä ja sen tuloksellinen tekeminen vaatii osaamista sekä jatkuvaa optimointia – anna siis ammattilaisten hoitaa se
- Kasvata mediabudjettia ROAS avulla, eli suomeksi sanottuna skaalaa tuottoisia kampanjoita
- Testaa, testaa ja testaa. Oppirahat pitää maksaa, oli markkinoitava brändi mikä tahansa.
- Facebook-sivujen päivitys on täysin eri asia kuin ammattitaitoisen Facebook-mainonnan tekeminen
- Ymmärrä algoritmiä, ja käytä sitä hyväksesi – tämä vaatii opiskelua ja osaamista
- Huolehdi, että myytävä tuotteesi tai konseptisi on kunnossa ja sinulla kilpailuetua
- Pikavoittoja ei ole olemassa, määrätietoinen tekeminen tuo parhaat tulokset