fbpx
Arvot ne on Sloganin kapinallisillakin.

Aitous

Me ollaan kaikki sellaisia kuin ollaan, aitoja omia itsej√§mme. Sit√§ me ollaan t√§√§ll√§ toimistolla, asiakkaiden luona ja joka paikassa. Sama koskee meid√§n tuottamia t√∂it√§. Ei tekaistuja selityksi√§, ei mit√§√§n kiilt√§v√§√§ bullshitti√§, vaan aitoa ja oikeaa ty√∂t√§. Me toivotaan kovasti, ett√§ asiakkaammekin olisivat aitoja ‚Äď yhti√∂in√§ ja ihmisin√§.

Avoimuus

Ei tabuja, ei salaisuuksia, ei suljettuja ovia. Helpottaa elämää, kun ei ole salattavaa ja voi keskittyä olennaiseen. Avoimuus ulottuu myös talon ulkopuolelle. Me kerrotaan tilanteet ja ajatukset asiakkaalle avoimesti, seurauksia pelkäämättä. Kaikki dokumenttipankit ja työtiedostot ovat asiakkaiden saatavilla milloin tahansa, kuten tehdyt työtunnitkin.

Kasvu

Täällä kasvulla on kolme juurta: asiakkaat, henkilöstö ja yhtiö. Kaikkiin panostetaan täysillä. Me halutaan, että jokainen tyyppi voi kasvaa Sloganilla niin ihmisenä kuin ammattilaisenakin. Markkinointihommien yhteydessä me näytetään mielellämme asiakkaallekin, miten hän voi kehittyä markkinoinnin osaajana. Kun ihmiset voi kasvaa, myös Slogan kasvaa.

Substanssi

Plan

Markkinointistrategiat
Businessroustaus
Liiketoimintastrategiat
Konseptisuunnittelu

Do

Verkkosivut & verkkokaupat
Branding
Digitaalinen markkinointi
Viestintä ja copyt
Valokuvaus
Messusuunnittelu
Printtisuunnittelu
Käyttöliittymäsuunnittelu
Pakkaussuunnittelu

Analyze

Tutkimustyö
Asiakaskokemus
Konversio-optimointi
Raportointi

Repeat

Markkinointikumppanuus

Manifesti

Sloganissa on liiketoiminnan, markkinoinnin, viestinnän, designin ja webin ammattilaisia. Me autetaan asiakkaita kasvamaan liiketoiminnassaan ja tehdään samalla itsekin fiksua bisnestä lainaamalla ammattitaitoamme sitä tarvitseville.

Me kapinoidaan markkinoinnin heppoista höpinää, surkeaa työelämää ja ulkopuolelta määrättyjä ankeita käytänteitä vastaan. Sitä suomalainen työelämä oikeasti tarvitsee. Puku ei tee kenestäkään mestaria (joskin se näyttää hyvältä, jos puhe kuulostaa tyhmältä). Me arvostetaan suuresti kovia ammattilaisia, mutta mietitään tarkoin, ketä kuunnellaan. Esimerkiksi Nalle on päässyt pitkälle, mutta paljonko se tietää pk-yrittäjän markkinoinnista?

Tyypit kyll√§ huutelee, mutta monikaan mainostoimisto ei kuitenkaan ymm√§rr√§ liiketoimintaa. Se selvi√§√§, kun kurkkaa niiden tuloslaskelmia ja taseita. Liian moni mainostoimisto kehuskelee todellisella kumppanuudella ja myy sitte v√§kisin sit√§, mit√§ itsell√§ on tarjota ‚Äď ei sit√§, mit√§ asiakas tarvitsee. Lopputulos j√§√§ heppoisaksi h√∂pin√§ksi. Todellista kumppanuutta? Heh. Me ollaan p√§√§tetty, ett√§ ei myyd√§ mit√§√§n. Me kerrotaan, mit√§ asiakas tarvii. Ja jos ei kest√§ kuulla, niin joku muu voi kertoa, mit√§ haluat kuulla.

Työelämä.Niin stressaavaa että tukka lähtee jo alle kolmikymppisenä. Ei! Me rakennetaan työpaikka, jossa voi ihan oikeasti viihtyä. Toki toivotaan, että porukka löytää kotiinkin välillä, mutta töissä ollaan noin puolet valveillaoloajasta. Tehdään siitä mukavaa ja palkitsevaa.

Great Place to Work ‚Äď kattakaa p√∂yt√§.

Uudet asiakkaat

Jyväskylä

Tuukka Palokangas
040 192 3933
Lähetä sähköpostia

Uusimaa ja Vaasa

Olli Ropponen
045 131 3984
Lähetä sähköpostia