fbpx
We are hiring

Autolle.com

Uusi brändi-ilme

Autolle.com on Euroopan johtavia autokaupan digitalisoijia. Vuonna 2014 perustetuksi yhtiöksi se on ehtinyt kasvattaa myyntiverkostoaan tehokkaast ja ottaa reilun jalansijan Suomen automarkkinoista. Yli sadan kohdan tarkistuslista autoille ja uudenlaiset tavat esimerkiksi kuluttajan oman auton myyntiin ovat pistäneet koko alaan uutta vauhtia.

Asiakkaan tarve

Autolle.comin oma verkkopalvelu ja brändi oli jääneet käytännössä kokonaan alkutekijöihin – eli vuodelle 2014. Halu uudistaa alkuperäistä visuaalista identiteettiä vastaamaan nykytoimintaa ja tulevaisuuden visiota oli riipaisevan kova. Siispä me käärittiin hihat ylös ja lähdettiin asiakkaan kanssa rakentamaan niistä toiveiden mukaisia.

Erottuva ja tuore yritysilme

Uusi visuaalinen identiteetti on energinen, helposti lähestyttävä ja huokuu Autolle.comin palveluhalua ja avoimuutta. Ilme perustuu positiivisten, kirkkaiden värien ja selkeän mustavalkoisen yhdistelmään, ja se erottuu hyvin kilpailijoista. Geometrinen, pelkistetty typografia täydentää selkeitä värejä ja on helppolukuista joka koossa. Logon A-kirjainta nyrjäytettiin inasen sijoiltaan: se kuvaa sitä, miten Autolle.com säätää autoalalle tyypillisiä tapoja ja rutiineja modernimpaan suuntaan.

Ota yhteyttä

Tuukka Palokangas

Tuukka Palokangas

COO, Partner

Laita tarjouspyyntöä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.