fbpx
We are hiring

REDI

Verkkopalvelu

Kauppakeskus REDIn tietää jokainen suomalainen, vaikka ei olis ikinä siellä käynytkään. Kauppakeskuksen ekat metrit ei menneet ihan kuin Strömsössä, mutta kun pistetään yhteen kovat toimistot ja hullun mukava asiakas, niin lopputulos on ihan silkkaa timanttia. Sloganin osuus oli uudistaa verkkosivut, ja tämmöstä jälkeä siitä tuli.

Tämä tehtiin:

– WordPress-sivusto
– UX-/UI-suunnittelu
– Integraatiot: HyperIn, HSL, Routing API, Geocoding API
– vue.js -pohjainen liike- ja palveluhaku

www.redi.fi

Kuka teki ja mitä:
– Projektijohto: Olli
– UI-/UX-suunnittelu: Johannes
– Visuaalinen kokonaisuus: Johannes
– Verkkosivuston frontend ja backend toteutus: Julius
– Viestintästrategia: Ellun Kanat
– REDIn brändi-ilme: Bob the Robot
– Verkkosivujen sisältö: asiakas, sparraus Maria
– Kuvat: Asiakas

Unelmana kuhiseva tapahtuma-alusta

Unelmana oli luoda nopea, näppärä ja informatiivinen sivusto, joka toimii laitteesta riippumatta yhtä sähäkästi kuin gepardi antiloopin perässä. Uuden REDIn tavoite oli kerätä ihmiset yhteen tapahtumilla ja erottua vahvasti muiden kauppakeskusten joukosta. Vanha verkkosivu kuitenkin hidasti menoa – kirjaimellisesti, sillä rantapallo vain pyöri ja pyöri. Mobiilina sivun käyttäminen oli hankalaa, ja tietoa oli vaikea löytää. Siitä se ajatus lähti.

Tulokset

Tässä vaiheessa tulokset näkyy etenkin nopeudessa:
– sivun keskimääräinen latausaika pieneni 25 %
– keskimääräinen palvelinyhteysaika 83 %
– keskimääräinen palvelinvastausaika 24 %

Aikaa kului:
noin 82 henkilötyöpäivää ja jatkokehitystä tehdään hela tiden

Asiakkaan kokemus

Sloganin kanssa kaikki on menny täysin nappiin. Vastaukset ei jääny ikinä roikkumaan, vaan kommunikointi oli sujuvaa ja nopeaa – plus tietämättömän kysymyksiin vastattiin kärsivällisesti ja niin, että ei-koodarikin tajusi. Vaikka briiffin jälkeen tulikin verkkosivuille uusia toiminnallisuuksia, niin ne hoidettiin reippaalla otteella. Viikkopalavereiden ansiosta pysyi rytmi tekemisessä ja langat käsissä, kaikki tiesi missä mennään. Muutenkin ilmapiiri oli koko ajan rento ja naurava, ja kiva tehä töitä tommosten uskomattoman komeiden urhojen kanssa (ei maksettu kommentti) ;).

–  Janina Pohja, Marketing Specialist, REDI

Ota yhteyttä

Olli Ropponen

Olli Ropponen

COB, Partner, Account Director

Laita tarjouspyyntöä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.