fbpx

Tästä lähtee: Sloganista Goforen kumppani verkkosivu-uudistukseen

Gofore Oyj on kansainvälistä kasvua tavoitteleva digitalisaation asiantuntijayritys, jonka liikevaihto oli 50,6 miljoonaa euroa vuonna 2018. Sen 11 toimipisteessä Suomessa, Saksassa, Espanjassa, Iso-Britanniassa ja Virossa työskentelee noin 550 alan johtavaa asiantuntijaa. Goforen osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North -markkinapaikalla.

Nyt Gofore uudistaa verkkosivujaan ja päivittää ilmettään. Tavoitteena on rakentaa asiakaslähtöinen kokonaisuus, joka tuo esiin selvemmin ja yhtenäisemmin yhtiön liiketoiminnalle ja sidosryhmille kriittiset sisällöt. Kumppaniksi projektiin valikoitui Slogan, koska sen yrityskulttuuri, tapa tehdä töitä sekä tyyli viestiä asioista sopivat Goforen pelihuumorin kanssa yhteen.

“Aiemmin tällaiset työt on tehty meillä sisäisesti. Sekin on toiminut, mutta nyt haluamme antaa meidän tekijöiden keskittyä täysillä asiakasprojekteihin. Siksi etsimme yhteistyökumppaniksi tekijän, joka antaa projektille täyden sydämensä. Haluamme olla myös itse vahvasti mukana projektissa, joten on tärkeää, että yhteistyökumppani jakaa meidän sielunmaailman”, linjaa Goforen Digital Marketing Manager Arto Nieminen.

“Gofore on meille todella merkittävä asiakas. Projekti tehdään tiiviissä yhteistyössä, ja sen aikana varmasti omaksutaan uusia asioita puolin ja toisin. Yritysten arvomaailma on hyvin samanlainen, ja Sloganin nuori yrityskulttuuri voi varmasti oppia uutta Goforen kulttuurista”, kertoo Sloganin operatiivinen johtaja Tuukka Palokangas.

Työ alkoi kesällä 2019 laajalla taustatutkimuksella ja alakartoituksella.

Lisätietoa projektista voipi kysellä:

Arto Nieminen
Digital Marketing Manager
Gofore Oyj
040 568 8744
arto.nieminen@gofore.com

Olli Ropponen
Hallituksen puheenjohtaja
Great Slogan Oy
045 131 3984
olli.ropponen@slogan.fi

Piditkö artikkelista? Sharing is caring

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Lisää lukemista

5 syytä tehdä Google Shopping-mainontaa

Vuonna 2019 Suomeen rantautunut Google Shopping-mainonta on tärkeä osa menestyvän verkkokaupan markkinointia. Nämä tuotekuvilla ja hinnalla varustetut mainokset ovat jatkuvasti todistaneet olevansa tehokkaampia kuin perinteiset

Lue artikkeli →

Varaa maksuton strategiapalaveri

Jos et saa palaverista uusia ideoita ja hyötyä, saat laskuttaa meitä tuntihinnastomme mukaisesti.