fbpx
Slogan_digital_strategist_Katja_Ruokamo

Uusi sheriffi talossa – Katja Ruokamosta Digital Strategist & Team Lead

Verkkosivujen ja digimarkkinoinnin ytimessä ovat hyvät sisällöt. Tiimimme vahvistui marraskuun alussa, kun sisältöosaaja Katja Ruokamo aloitti työskentelyn meillä.

Mitä verkkosivut olisivat ilman nohevaa, hakukoneoptimoitua ja kohdeyleisöään puhuttelevaa tekstisisältöä? Tai mitä olisi oikein kohdennettu ja teknisesti toteutettu somemarkkinointi, jos merkityksellinen sisältö uupuu? No suoraan sanottuna: ydinhän niistä puuttuisi.

“Yrityksemme kasvaessa lähdimme etsimään henkilöä, jolta löytyisi vahvaa strategista ja sisällöllistä näkemystä sekä verkkosivu- että digimarkkinointipalveluihimme. Katja ottaa “uutena sheriffinä” haltuunsa verkkosivustoprojektimme ja 7-henkisen dev-tiimin vetämisen”, Sloganin operatiivinen johtaja Tuukka Palokangas kertoo.

Ruokamo on aiemmin työskennellyt digitaalisen markkinoinnin parissa muun muassa Avidlyllä, Zeeland Familyssä, kustantamoissa ja Osuuskauppa Keskimaalla. Rooleina ovat olleet mm. Content Lead, sisältöstrategi, digitaalisen markkinoinnin asiantuntija ja asiakaspäällikkö.

“Taustallani on 19 vuoden kokemus sisältöjen strategisesta suunnittelusta ja toteuttamisesta eri kanaviin. Vahvuuksiani ovat mm. informaatiohierarkioiden ja sisältöpolkujen suunnitteleminen digiympäristöihin varsinaisen sisällöntuotannon ohella. Sloganissa minua kiehtoo aitous, rehellisyys ja asiakkaiden puhdas ilo yhdessä saavuttamistamme tuloksista”, Katja Ruokamo taustoittaa.

Koronan myötä B2C-verkkokauppa on kokenut todellisen pyrähdyksen. Verkkokauppaindeksin mukaan verkkokaupan tilausmäärät kasvoivat heinä-syyskuussa lähes 70 prosenttia. Yli 2000 suomalaiseen verkkokauppaan perustuva indeksi ennakoi tulevasta joulusta “räjähdysmäisen suurta”.

WordPress-verkkosivustot ja WooCommerce-verkkokaupat ovat vastaus juuri siihen digiloikkaan, mitä suomalaiset yritykset tällä hetkellä tarvitsevat. Sloganilla on takanaan historian menestyksekkäin syksy ja meillä on parhaillaan auki kaksi WordPress-kehittäjän paikkaa,” Tuukka Palokangas kertoo.

Varaa tästä ilmainen 30min strategiatuokiokatsotaan miten verkkosivuistasi otetaan kaikki tehot irti.

Piditkö artikkelista? Sharing is caring

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Lisää lukemista

Nainen selaa verkkokauppaa

Verkkokaupan trendit Suomessa 2021

Verkkokaupan kasvu on kokenut maailmanlaajuisesti todellisen sysäyksen vuoden 2020 aikana. Viime vuodesta lähtien ihmiset ovat alkaneet siirtää ostorutiinejaan internetiin räjähdysmäisella tavalla. Verkkokauppojen kasvun odotetaan jatkuvan

Lue artikkeli →
facebook vs apple

Facebook-mainonta ja Applen evästerajoitukset

Kesäkuussa 2020 Apple ilmoitti uusista käytännöistä koskien iOS 14-päivitystään. Päivityksen myötä App Storen sovelluksille tulee pakolliseksi ehdottaa käyttäjiään estämään sovelluksen tekemä käyttäjäseuranta iOS 14-laitteissa.  Muutoksen

Lue artikkeli →

Varaa maksuton strategiapalaveri

Jos et saa palaverista uusia ideoita ja hyötyä, saat laskuttaa meitä tuntihinnastomme mukaisesti.