fbpx

WooCommerce-verkkokaupat

Valitse maailman suosituin verkkokauppa-alusta ja laita kassa kilisemään. Toteutamme upean näköisiä WooCommerce-verkkokauppoja, jotka ovat käyttökokemukseltaan ensiluokkaisia ja tuottavat tuloksia. Rakentamiseen osallistuu teknisen puolen lisäksi myös digimarkkinoijat, jotka etsivät parhaat keinot saada verkkokaupasta kaikki tehot irti.

Meiltä saa kaiken mitä menestyvä verkkokauppias tarvitsee – saman katon alta.

WooCommerce on maailman suosituin verkkokauppa-alusta

Rakennamme WooCommerce-verkkokauppoja, jotka konvertoivat

Tiimimme rakentaa yrityksellesi WooCommerce-verkkokaupan, jolla verkkoliiketoiminnan pyörittäminen on helppoa ja tuloksekasta. Meiltä löytyy niin tekninen osaaminen kuin syvä liiketoimintaymmärrys, jotka ovat verkkokaupan kehityksessä keskeisiä asioita. Emme ainoastaan rakenna kaunista ja käyttäjäystävällistä verkkokauppaa, vaan tiedämme myös miten verkossa tehdään tulosta.

Tiedämme miten verkkokauppaan saadaan relevanttia liikennettä ja kuinka heistä konvertoidaan maksavia asiakkaita. Ihmiset ovat tänä päivänä kärsimättömämpiä, jonka myötä pienikin ongelma ostoputkella todennäköisesti karkoittaa ostajan muualle. Ostamisesta täytyy tehdä asiakkaan näkokulmasta mahdollisimman helppoa.

WooCommerce on monipuolinen verkkokauppajärjestelmä

Teemme verkkokaupat WooCommercella, koska teemme lähes kaikki verkkosivustot WordPressillä. Nämä kaksi ovat kuin täydellinen aviopari, jossa molemmat tukevat toisiaan. WooCommercella kaikki on käytännössä mahdollista, joten oli liiketoimintasi kuinka suurta tai pientä tahansa, löytyy sinulle sopiva ratkaisu.

WooCommerce on kustannustehokas ratkaisu, sillä sen peruskäyttö ei maksa mitään. Kustannuksia syntyy maksullisista lisäosista ja teemoista. WooCommerce on integroitavissa lukuisiin muihin järjestelmiin, kuten esimerkiksi varaston-, logistiikan-, toiminnanohjaus-, kassa- tai laskutusjärjestelmiin. Sen voi räätälöidä mobiiliystävälliseksi ja myös isommat verkkokaupat voi rakentaa luotettavasti WooCommercella.

Kenelle WooCommerce sopii parhaiten?

Verkkokauppa-alustoja on paljon ja voi olla vaikea hahmottaa mikä sopii juuri sinun liiketoiminnallesi. Siksi on tärkeää, että verkkokaupan toteuttaja ymmärtää ja osaa kertoa, millainen ratkaisu on asiakkaan kannalta paras.

Lähtökohtaisesti, jos ei ole vankkaa teknistä kokemusta sekä ymmärrystä digitaalisesta myynnistä ja markkinoinnista, kannattaa vastuu jättää ammattilaisille. Loistava kauppias ei välttämättä ole loistava verkkokauppias. WooCommercea on kuitenkin erittäin helppo ylläpitää, joten siihen riittää perusosaaminen.

WooCommerce sopii parhaiten pienille ja keskisuurille yrityksille, mutta tekninen osaamisemme kattaa myös isommat ratkaisut. Ainoa vaatimus on käytännössä WordPress-sivusto, jonka kanssa WooCommerce sulautuu täydellisesti. Voit nostaa tuotteita esimerkiksi verkkosivuston sisältösivuille blogitekstien yhteyteen.

Miten Slogan tekee upeita WooCommerce-verkkokauppoja

Meiltä verkkokaupan rakennukseen osallistuu kokeneet web-kehittäjät, digimarkkinoinnin osaajat sekä web-designerit. Tällä kombolla verkkokauppa on teknisesti toimiva, upean näköinen ja kauppa tuottaa tulosta. Suurimman vastuun ottaa digimarkkinointi, koska se tietävät miten verkkokaupalla tehdään tulosta.

Haluamme syventyä asiakkaamme liiketoimintaan ja ansaintalogiikkaan mahdollisimman hyvin, jotta tiedämme miten ratkaisut kannattaa toteuttaa. Ei ole olemassa yhtä toimivaa kaavaa, vaan jokaisen liiketoiminnan kohdalla kaavaa täytyy soveltaa, jotta optimaalinen ratkaisu löytyy.

Toteutamme WooCommerce-verkkokaupan asiakkaan toiveiden mukaisesti, mutta osaamme realistisesti kertoa, onko jokin ratkaisu liikaa budjetille tai se ei ole tuloksien saamisen kannalta järkevää.

Upeasta verkkokaupasta ei ole kauheasti iloa, mikäli sinne ei tule relevanttia liikennettä. Digimarkkinointi-tiimimme tietää, millä keinoilla verkkokauppaan saadaan ostavia asiakkaita.

Tekninen osasto tekee kaupasta mahdollisimman käyttäjäystävällisen, joka on todella tärkeää myynnin kannalta. Jos ostaminen on vaikeaa ja hidasta, et yksinkertaisesti saa myyntiä aikaiseksi. Ensiluokkainen käyttökokemus on myös Googlen silmissä tärkeää.

Taitavat designerimme luovat verkkokaupasta upean kokonaisuuden, joka istuu yrityksesi ilmeeseen. Ulkonäöltään hiottu lopputuote kasvattaa luottamusta asiakkaiden silmissä.

Muutama fakta verkkokaupan asemasta Suomessa

Suomessa verkkokauppa on ollut muun maailman tavoin jo vuosia vahvalla kasvu-uralla.

– Vuonna 2019 Suomessa verkkokauppojen liikevaihto on noin 13,8mrd€ (Kasvua vuodesta 2018 11%)

– Yli 85% suomalaista tekee ostoksia verkossa

– Matkailu on suosituin kategoria (2019 42%), mutta tavarat (37%) ja palvelut(21%) kurovat eroa kiinni jatkuvasti

– WooCommerce on Suomen suosituin verkkokauppa-alusta 18% osuudellaan

(Paytrail)

Usein kysyttyä

Verkkosivuista kysellään kaikenlaista. Tässä muutama vastaus.

WooCommercen hinta?

WooCommercen peruskäyttö on maksutonta. Pakollisia kuluja aiheuttavat lähinnä palvelinkustannukset, mahdolliset logistiikkakustannukset sekä maksujärjestelmä. Jos verkkokauppaa haluaa muokata helppokäyttöisemmäksi, ovat teemat ja muut lisäosat yleensä maksullisia.

Ammattilaisen rakentamaan verkkokaupan hintaan vaikuttaa oleellisesti verkkokaupan koko, tekniset vaatimukset kuten lisäosat ja mahdolliset integraatiot eri järjestelmiin. Hintaan vaikuttaa myös oleellisesti onko WooCommercen toiminnan kannalta välttämätön WordPress-sivusto jo olemassa.

Verkkokaupan perustaminen?

WooCommerce-verkkokauppa on käytännössä mahdollista rakentaa itsenäisesti mikäli tekninen osaaminen on vähintään perustasoa. Siinä piilee WooCommercen hienous, että se on helppo perustaa ja käyttää vaikka ei osaisikaan koodata.

Olemme kuitenkin huomanneet, että itse tehdyt verkkokaupat ovat myöhemmässä vaiheessa aiheuttaneet ongelmia, joiden korjaamiseen on mennyt turhia resursseja. Parhaiden tuloksien saavuttamiseksi suosittelemmekin verkkokaupan rakentamiseen ammattilaisia, joilta löytyy teknisen puolen lisäksi digitaalinen myynti- ja markkinointiosaaminen.

WooCommercen maksutavat?

Verkkokauppaan on luonnollisesti hankittava maksujärjestelmä-lisäosa, jotta liiketoiminta voi pyöriä. Poikkeuksiakin on, esimerkiksi jotkin B2B-verkkokaupat myyvät pelkästään laskulla, jolloin tarvitaan laskutusjärjestelmä. Tavallisella maksujärjestelmällä saat palveluntarjoalta tarpeesi mukaan maksutapavaihtoehtoja. Hinnat vaihtelevat, mutta tyypillisesti verkkomaksujrjestelmän saa joko kuukausihinnalla tai provisioon perustuvalla hinnalla.

Maksujärjestelmää hankittaessa kannattaa pohtia asiaa asiakkaan näkövinkkelistä. Jos maksaminen on liian vaikeaa, asiakas jättää todennäköisesti kokonaan ostamatta. Jotkut tykkäävät maksaa mobiilissa ja jotkut verkkopankissa, joten on tärkeää tarjota vaihtoehtoja mahdollisimman monelle.

Asiakkaat tuntuvat tykkäävän

Digimarkkinoinnin strategia on osiensa summa.

Tarjoamme tuloksia digimarkkinoimalla eri kanavista liikennettä WordPress- verkkosivuille ja WooCommerce -verkkokauppoihin. 

WordPress-verkkosivut →

WordPress on maailman suosituin sisällönhallintajärjestelmä. WordPress verkkosivut taipuvat niin startupin kuin ison pörssiyhtiönkin tarpeisiin.

WooCommerce-verkkokaupat →

WooCommerce on maailman suosituin verkkokauppa-alusta. WooCommerce on räätälöitävissä käytännössä mihin tahansa tarpeeseen.

Facebook-mainonta →

Facebook tarjoaa mainostajalle maailman parhaat yleisön kohdennustyökalut. Monipuoliset mainosmuodot tarjoavat mahdollisuudet eri mainonnan tavoitteille.

Google Ads hakusanamainonta →

Google Ads hakusanamainonta on oikeintehtynä helppo ja nopea tapa kerätä liidejä ja kasvattaa myyntiä.

Google Display-mainonta →

Google Display-mainonta on yksi parhaista työkaluista uudelleenmarkkinointia varten. Display-mainonnalla tavoitat jopa 90% internetin käyttäjistä.

Google Shopping-mainonta →

Google Shopping on erinomainen mainontatyökalu verkkokauppiaalle. Google Shoppingin avulla tuotteesi saa parhaan näkyvyyden.

Instagram-mainonta →

Instagram-mainonnan suosio kasvaa jatkuvasti. Instagram-mainonta tarjoaa liki täydellisen alustan visuaaliselle mainostajalle.

LinkedIn-mainonta →

LinkedIn on huippuunsa viritetty B2B-mainostajan liidikone. Kohdista mainoksesi suoraan asioista päättäville henkilöille.

Youtube-mainonta →

Youtube on maailman suosituin videopalvelu ja toiseksi suosituin hakukone. Jokaisen yrityksen kannattaa tutustua kustannustehokkaan Youtube-mainonnan mahdollisuuksiin.

PWA-sovellukset →

PWA-sovelluksella tarjoat mobiilikäyttäjille timanttisen käyttökokemuksen ja viet sitouttamisen uudelle tasolle.

Liidimagneetit →

Liidimagneetit ovat arvopohjaisen markkinoinnin kulmakivi. Hyvän liidimagneetin avulla konversioprosenttisi nousevat uudelle tasolle.

Myyntisivut eli "ländärit" →

Hyvin ja oikein rakennettu myyntisivu konvertoi liidejä jopa 50% paremmin kuin tavallinen verkkosivu.

Varaa maksuton strategiapalaveri

Jos et saa palaverista uusia ideoita ja hyötyä, saat laskuttaa meitä tuntihinnastomme mukaisesti.