LinkedIn-mainonta

Linkedin eli linkkari, on B2B digimarkkinoijan kultakaivos. Harva yritys sitä tekee, koska ei ymmärrä sen mahdollisuuksia. Olemme saaneet asiakkaillemme erinomaisia tuloksia muun muassa Linkedin InMail-kampajoiden avulla.

Lue lisää, kuinka voit toteuttaa digimarkkinointia Linkedinin avulla!




LinkedIn-mainonta sopii tuotteiden ja palveluiden mainontaan siinä missä muutkin some-mainonnan kanavat, mutta keskittyen lähinnä B2B-liiketoimintaan suuntautuviin ratkaisuihin. Lisäksi LinkedIn tarjoaa erinomaisen alustan rekrytointiin. LinkedIn-mainonnan ratkaisuilla pääset mainostaan B2B-tuotteitasi suoraan yritysten asioista päättäville henkilöille. 

Etenkin LinkedIn InMail-kampanjat ovat loistava keino myynnin kasvattamisessa. Meidän mielestä InMail on LinkedIn-mainonnan paras työkalu ja olemme saavuttaneet parhaat tulokset B2B-liidinhankinnassa. Loimme näiden kokemusten pohjalta oppaan tuloksekkaaseen InMail-mainontaan.

Kohdenna LinkedIn-mainoksesi suoraan asiasta päättävälle taholle

LinkedInissä kohdistaminen on vailla vertaansa digitaalisessa mainonnassa. Yritykset voivat kohdentaa mainoksensa tarkkaan esimerkiksi alan, yrityksen koon ja henkilöstömäärän mukaan, joiden tiedetään yleensä ostavan heidän tuotteita tai palveluita. Esimerkiksi, jos myyt asiakastukiohjelmistoa pienille yrityksille Suomessa, voit asettaa mainoskampanjasi näyttämään vain alle 50 työntekijän yrityksille, jotka sijaitsevat Suomessa ja voit valita kyseisen ryhmän sisältä vain johtajat, jotka usein tekevät päätöksiä investoinneista.

Voit myös kasvattaa yritystäsi LinkedIn-mainonnan avulla

LinkedIn ei ole vain ammattilaisille ja työnhakijoille. Toki miljoonat ammattilaiset käyttävät LinkedIn-palvelua päivittäin kasvattaakseen verkostoaan ja sitä kautta edistäen uraansa. Tiesitkö, että voit käyttää LinkedIn-sovellusta myös kasvattaaksesi yritystäsi? Yhteyksien luomisesta liidien, kumppanuuksien ja paremman bränditietoisuuden luomiseen. LinkedIn tarjoaa erinomaisen työkalun digimarkkinointistrategiaasi.